چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: فاصله بین مسئولین و مردم باید کم بشود | مردم با دیدن مسئولین در کنار خود احساس خوشحالی و امنیت می کنند

فرماندار لاهیجان گفت: فاصله بین مسئولین و مردم باید کم بشود به همین دلیل در بسیاری از جلسات مردمی بنده مدیران را با خود همراه می کنم چرا که مردم با دیدن مسئولین در کنار خود احساس خوشحالی و امنیت می کنند.

همای گیلان، سید محمد احمدی در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی – فرهنگی شهرستان در سال ۹۶، اظهار کرد: برای مقابله با آسیب های اجتماعی مجموعه مدیران باید در کنار هم باشند و با همکاری هم، راه حل های صحیح کاهش این آسیب ها را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری، اعتیاد و حجاب اولویت اول تا سوم شهرستان لاهیجان است و نباید صرفا به بیان و طرح مسئله پرداخت بلکه باید با ارائه راه حل ها در میدان عمل هم به مقابله و پیشگیری از آنها توجه کرد.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به مشارکت بهزیستی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد لاهیجان در تهیه اطلس آسیب های اجتماعی، گفت: تاکنون قوه قهریه در زمینه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی جواب نداده و بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه نظیر سیگار کشیدن در فضاهای بسته و وسایل نقلیه عمومی که زمانی رایج بود، امروز به یک ضد ارزش تبدیل شده است.

این مقام مسئول به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب های اجتماعی اشاره داشت و افزود: معضلات اجتماعی آنقدر حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری هر ماه جلساتی را برای بررسی آسیب ها برگزار می کنند که شاید زمان جلسه به بیش از چهار ساعت هم برسد و بنا به فرمایش ایشان در مواجهه با آسیب ها باید احساس کنیم که فرزندانمان در مقابل آن معضل قرار گرفته اند، یعنی اگر واقعا ما چنین احساسی داشته باشیم موفق خواهیم بود.

احمدی عنوان کرد: مردم ما بسیار باهوش هستند لذا مسئولین باید در گفتار، کردار و رفتارشان صداقت داشته باشند تا برای مردم باور و الگو پذیر باشد. فاصله بین مسئولین و مردم باید کم بشود به همین دلیل در بسیاری از جلسات مردمی بنده مدیران را با خود همراه می کنم چرا که مردم با دیدن مسئولین در کنار خود احساس خوشحالی و امنیت می کنند.

وی متذکر شد: در کشور اقتصاد حرف اول را می زند. کشوری که ادعای قدرت را دارد باید از لحاظ قدرت اقتصادی هم زبانزد باشد. اصلا دیگر نباید بپذیریم که معیشت و بیکاری برای مردم ما معضل باشد لذا هم دولت دوازدهم وعده هایی را داده و هم مقام معظم رهبری ۱۴خرداد در سخنرانی بسیار ارزشمند خود در حرم امام(ره) اشاراتی داشتند.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ هر ۴۰ روز یک جلسه خواهیم داشت و بر دو موضوع اعتیاد و حجاب به صورت عملیاتی همه دستگاه ها نگاه ویژه ای داشته باشند تا در پایان سال بازخورد آن را ببینیم./با مردم

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …