چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لاهیجان: هیچ نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم وجود ندارد و خبرهای خوبی در راه است/قضاوت بلند مدت مردم در رابطه با عملکرد مسئولین بسیار مهم است

اختصاصی همای گیلان، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس میرغضنفری و با حضور روسای دستگاههای اجرایی و نظارتی در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزارشد.

مهندس میرغضنفری در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه حجاب حکم خداست ولا هیجان با پیشینه اسلامی خود که معروف دارالولایه است موضوعات زیر را بیان نمود:

?نگرانی بابت بازار و مسائلی که به عنوان کمبودهای شب عید مطرح می‌شود نداریم چراکه دولت و حاکمیت مطمئناً در این رابطه چاره اندیشیده اند و خبرهای خوبی در راه است.

?مسئولین شهرستان حضور موثر در همه اماکن جهت رفاه حال مردم و بررسی موضوعات داشته باشند علی الخصوص خصوص بین بازاریان عزیز.

?در اختیار گرفتن نیروها وافرادی که واقعیت ها را بیان نمایند و تمامی جزئیات کار را به درستی بیان کنند .
فرماندار لاهیجان با تاکید بر حفظ حرمت کسبه و بازاریان گفت :حمایت از تولید کنندگان از مصرف کنندگان نیز باید حمایت شود همچنین حرمت بازاریان از طرف مسئولین حفظ شود و در مواردی که کسبه ای دچار اشکال است تحزیر در جای خود نیاز است اما با حربه ی جریمه جلو نروید جریمه آخرین راهکار باشد.

وی به نظارت دقیق بر حفظ سلامت مواد غذایی و تاریخ مصرف اقلام مصرفی در بازار تاکید فراوان داشت .

مهندس میر غضنفری حضور مسئولین در بازارهای روزانه و هفتگی را امری مهم دانست و اظهار داشت :
زمانی که مسئولین در بازار و بین مردم باشند این امر منجر به احساس امنیت بین بازاریان و مردم می‌شود و متخلف متوجه میشود.

وی افزود:دشمن تمام قد در پی این است که مردم را از نظام ناامید کنند و تلاش بر این دارند که نظام را ناکارآمد نشان دهند و باید با تدابیر درست این نقشه شوم دشمن نیز همانند ۴۰ سال گذشته که دشمنان تمام تلاششان را برای ایجاد مشکل برای کشور نمودن نقش بر آب شود.

فرماندار لاهیجان در پایان با توجه به نگرانی های مردم در خصوص تامین اقلام مصرفی خاطر نشان کرد:
استان گیلان به جهت تولید و کشاورزی و همچنین گوشت و مرغ د صادر کننده به استان‌های دیگر است و التهاباتی که بعضاً ایجاد میشود نادرست می باشد و مسئولین باید این را به گوش مردم برسانند که هیچ مشکلی از نظر تامین اقلام مصرفی مردم در استان گیلان وجود نداشته و نخواهد داشت.

شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …