چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: آغاز به کار ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در شهرستان لنگرود/ کمیته های دهگانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تشکیل شد

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، دکتر محمد رضا جلالی_ فرماندار شهرستان لنگرود_ در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز که امروز در فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شعبان بهترین فرصت آماده سازی روح و جسم برای ورود به رمضان است و بهار طبیعت و بهار قرآن فرصت مغتنمی برای خودسازی است.

فرماندار شهرستان لنگرود از تمهید مقدمات لازم برای سفرهای نوروزی و آغاز به کار ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در شهرستان لنگرود خبر داد و تصریح کرد: تمهید مقدمات برای این است که عموم مردم بویژه مهمانان عزیز با کمترین دغدغه این ایام را سپری کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد گیلان در حوزه کشاورزی در حد معیشت است و بایستی راه های جدید ثروت سازی برای مردم تبین و مهیا شود، خاطرنشان کرد:گیلان در حوزه گردشگری می تواند راه های جدید کسب ثروت وایجاد اشتغال را فراهم کند البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و هنوز هم برخی از زیرساخت ها فراهم‌نیست.

دکتر جلالی با اشاره به جذب مسافر و اقدامات لازم برای تغییر وضعیت شهرستان در خصوص مسافر، از وضعیت عبوری به ماندگاری مسافران، گفت: در حوزه ماندگاری مسافران در شهر باید برنامه هایی طراحی شود تا موجبات ماندگاری مسافران را تمهید ومهیا سازیم تا هموطنان عزیز به عشق ماندن در لنگرود به این شهر سفر در اینجا اقامت کنند.

فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد: امیدوارم روزی محقق شود که تور گردشگری لنگرود گردی ایجاد شود و احداث بندر گردشگری دریایی چمخاله و برخی از حوزه های گردشگری می تواند این بحث را بهبود دهد و همه بایستی تلاش کنیم زمینه های بهره مندی مردم را با کمترین دغدغه و بها در شهرستان مهیا کنیم تا مسافران راغب شوند در این شهرستان حضور پیدا کنند.

دکتر جلالی با بیان اینکه گیلان از جمله جاهایی است که الحمدالله مورد توجه است و بایستی زمینه حضور برای مسافران فراهم شود، خاطرنشان کرد: اگر مقدمات فراهم‌نشود ممکن است مضایقی برای خود شهروندان نیز ایجاد شود به عنوان مثال در حوزه ترافیکی اگه همت و مجاهدت همکاران در حوزه راهداری، فراجا و راهور نباشد قطعا برای تردد همشهریان ومسافران مشکلاتی به وجود می آید.

فرماندار شهرستان لنگرود بر لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان در نوروز تاکید کرد و گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز، لازم است اقدامات متناسب با این ماه در کنار تمرکز برحفظ شئونات ماه مبارک رمضان فراهم شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …