چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: تاکید فرماندار لنگرود بر اصل همگرایی و وحدت در جامعه

تاکید فرماندار لنگرود بر اصل همگرایی و وحدت در جامعه
مهندس رحیم حیدری موضوع وحدت را اصلی مورد توجه در شهرستان دانست و گفت: همگرایی، وحدت و استفاده از همه ظرفیت های موجود در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود « رحیم حیدری » در جلسه هماهنگی با نامزدهای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای تابعه که در  دانشکده پرستاری برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفته و اهمیت رجوع به آرای مردم یک اصل است و مشارکت مردم در انتخابات دستاوردها و تبعات اجتماعی، امنیتی و … را به دنبال دارد.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه نظام استکباری بعد از پیروزی انقلاب نیز همچنان با تحریم های ناجوانمردانه به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است، تصریح کرد: همه ما می دانیم که دشمنان نظام اسلامی دلسوز ما نیستند و ما باید همیشه گوش به فرمان رهبری باشیم‌.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به عنوان نماینده مردم در شورا ها مهم است اما مهم تر از آن پذیرفتن مسئولیت است، خاطرنشان کرد: محور قرار دادن همگرایی، وحدت و استفاده از همه ظرفیت های موجود در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد. موضوع وحدت یکی از موارد مهم مورد توجه در شهرستان است که حاصل آن، رفاه، آسایش و بهبود زندگی مردم را به دنبال دارد.

رحیم حیدری تاکید کرد: با مطالعه و شناخت ویژگی های شهر و روستا و  قابلیت ها و برنامه عملی جامع، باید سند چشم انداز چهار ساله تدوین شود و در این مسیر نیازی به تخریب دیگران نیست و باید در ادامه مسیر ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان قبلی، با هدف گزاری درست به ادامه مسیر پرداخت.

گفتنی است، در این جلسه نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای لنگرود، کومله، اطاقور، شلمان و چاف و چمخاله حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …