چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: تردد خودروهای شخصی تنها با داشتن برگه‌های تردد موقت /مجامع پرازدحام و مشاغل گروه ۳ و ۴ در لنگرود منع فعالیت دارند

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، ” مهندس حیدری ”  از نارنجی بودن این شهرستان در وضعیت بیماری کرونا خبر داد و گفت: در بیمارستان شهید حسین پور لنگرود ۲۳ بیمار کرونا بستری هستند که حال ۱۰ تن از آن‌ها وخیم است.

فرماندار شهرستان لنگرود از تشدید نظارت‌ها در تردد خودروها و عدم بازگشائی صنوف خبر داد و افزود: همچنان مراکز و مجامع پرازدحام و مشاغل گروه ۳ و ۴ در لنگرود منع فعالیت دارند‌.

رئیس ستاد کرونا شهرستان لنگرود با اشاره به اعمال محدودیت‌های شدید خودروهای شخصی در این شهرستان نارنجی، گفت: تردد خودروهای شخصی تنها با داشتن برگه‌های تردد موقت ممکن بوده و این برگه‌ها بنا بر صلاحدید همچنان به مراجعین ارائه می‌شود.

وی با برشمردن اصلی‌ترین دلیل انتشار ویروس کرونا در لنگرود، بیان کرد: برگزاری تجمعات ازجمله تجمعات خانوادگی و میهمانی‌های دور همی اصلی‌ترین دلایل انتشار ویروس کرونا در لنگرود است.

فرماندار شهرستان لنگرود همچنین از مردم این شهرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند تا این شهرستان از وضعیت کنونی خارج شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه های عمرانی شهرداری آستارا

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از پروژه های عمرانی شهرداری آستارا   موسی …