چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است

فرماندار لنگرود:

تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است

✍️️به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در نشست با بخشداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخش شهرستان با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از آحاد مختلف جامعه جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: حادثه بسیار تاسفناک فقدان رئیس جمهور شهیدکه بحمداله با حضورپرشور مردم، تشییع و بدرقه شد  اکنون باید در انتخابات پیش رو با انتخاب فردی شایسته در تراز که بتواند همچنان روش مردم مداری، ولایت مداری را پیشه خود  نماید، سیره خدمت را  که متاسفانه در برخی از ادوار مختلف به فراموشی سپرده شده بود راهمچنان استمراردهد.

جلالی در ادامه به رویداد مهم انتخابات در پیش اشاره نمود وکفت:در تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است و وظیفه ما وهیات نظارت، تمهیدات مقدمات برگزاری،وتحقق راهبردهای مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت و مشارکت است که باید به نحو شایسته به وظیفه خود عمل نمائیم.

محمدرضا جلالی فرماندار و رئیس حوزه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تاکید نمود: بر اساس ماده شصت و هشت انتخابات هیچ یک از دستگاه اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی بر علیه هیچ کاندیدا را ندارند، و بر اساس قانون این عمل جرم محسوب شده لذا با متخلفین برخورد خواهد شد.

شهرداران مکان هایی را برای الصاق پوستر و الواح تبلیغاتی راسریعا  آماده نمایند. و با هر نامزد که تمایل به برگزاری سخنرانی و همایش را داشته باشد با هماهنگی، همکاری لازم را داشته باشند

About مدیر خبر1

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *