چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود خبر داد اختصاص اعتبار ۱۲۰ میلیونی برای به‌سازی کانون پرورش فکری لنگرود

همای گیلان:رحیم حیدری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از این نهاد به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و تأثیرگذار نام برد، اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های کانون پرورش فکری تضمینی برای ساختن آینده بهتر برای کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعالیم انسان‌ساز دین مبین اسلام و دیدگاه‌های متخصصان در تربیت کودکان و نوجوانان باید مد نظر قرار گیرد، افزود: اثربخشی آموزش‌های دوران کودکی در شکل گیری شخصیت و تفکر اصلی یک انسان بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و آینده آن را می‌سازد.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقطه آغاز رشد فکری و توسعه یافتگی ایران اسلامی است، گفت: رسالت تمامی مسئولان همراهی با این مجموعه است که با ایده‌های خلاقانه به کشف استعدادها و هدایت نسل کودک و نوجوان کمک می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های حضوری و مجازی کانون در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، بیان کرد: نقش سازنده این مجموعه در مدیریت بحران در میان نسل جوان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

حیدری افزود: استفاده بهینه کانون پرورش فکری از زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از توان‌مندی نیروی انسانی، نقش مهمی در روزهای کرونایی داشته و در دوران پسا کرونا نیز باید شاهد استمرار فعالیت‌های حضوری و مجازی باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و نقش غیرقابل انکار کانون پرورش فکری در مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، از راه اندازی مرکز تخصصی علوم کودک و نوجوان حمایت کرد.

گفتنی است در این نشست مسئولان لنگرود ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و بهسازی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان لنگرود تخصیص دادند.

با کانال همای خبر همراه باشید‌.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول مدتی پیش به خواهر او تجاوز کرده

مرد مغازه دار کارگر خود را با چاقو کشت/ متهم به قتل می گوید مقتول …