چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود خبر داد: *امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی ١٣ آبان برگزار نمی شود*

جلسه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان، به ریاست مهندس رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود و با حضور اعضاء ستاد بزرگداشت۱۳ آبان، امروز (سه شنبه ۲۹ مهرماه ٩٩) در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد.

اختصاصی همای خبر، به گزارش خبرنگار ما از لنگرود، در این جلسه مهندس حیدری فرماندار شهرستان لنگرود با بیان این که ۱۳ آبان تبلور ٣ حادثه بزرگ (تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۴٣ به ترکیه) ، (شهادت جمعی از دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۵٧) و (تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸) اشاره کرد و افزود: بزرگ شمردن این روز مهم و دیگر مناسبت ها در کشور و معرفی آن به نسل جدید جامعه، ضرورت دارد و امسال به علت شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی ١٣ آبان برگزار نمی شود و دیگر مراسم های این روز در مکان های باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شیوع بیماری کرونا نباید وحدت آحاد جامعه را از بین ببرد باید سلامت محور بودن مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شرایط فعلی مد نظر قرار گیرد و با پخش کلیپ های کوتاه در فضای مجازی پیام های این روز بزرگ را به نسل جدید جامعه منتقل کرد.

مهندس حیدری در پایان به تشریح برنامه های این شهرستان در بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های بصیرت افزایی مجازی، بهره برداری از ظرفیت نماز جمعه، راه اندازی کمپین های دانشجویی و دانش آموزی با هشتک های ضد استکباری و تولید نماهنگ عکس با موضوع استکبارستیزی از جمله برنامه های این روز اعلام کرد.

گفتنی است *دکتر علی امیدوار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مجید فاریابی رئیس آموزش و پرورش، حجت الاسلام منوچهر احمدی پور رئیس تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام علیرضا محیطی امام جمعه کومله* پیش سخنران این جلسه بودنند.

✔️گزارش و عکس از سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …