چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان: اسلام باید در لباس و هیاتی زیبا در جامعه عرضه شود/ایستادگی در برابر چالش‌ها و ممانعت از مسخ ارزشهای اسلامی و ملی ضروری است

فرماندار لنگرود در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان:

اسلام باید در لباس و هیاتی زیبا در جامعه عرضه شود/ایستادگی در برابر چالش‌ها و ممانعت از مسخ ارزشهای اسلامی و ملی ضروری است

محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود بر اهتمام وتلاش مضاعف جهت مدیریت آشفتگی فرهنگی فراوان در جامعه تأکید کرد.

به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ محمدرضا جلالی، فرماندار شهرستان لنگرود، در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان که صبح روز پنجشنبه در سالن زینبیه برگزار شد، به دفاع در مقابل جنگ سخت در ایام دفاع مقدس اشاره و به تجلیل از نقش ایثارگران در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی پرداخت وافزود:

دفاع مقدس به تعبیری دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی بود،”که با رشادت و مردانگی در مقابل تمام استکبار انجام گرفت که حالیه بر این ایستادگی و مقاومت افتخار می کنیم. اتفاقی که با وقوع انقلاب اسلامی در دنیای معاصر افتاد این بود که در مقابل تفکر حاکم بر دنیای غرب ایستاد و نمونه ای از حکومت دینی واسلامی را احیا کرد، فی الواقع انقلاب اسلامی، اسلام ناب را به عنوان یک الگوی جدید برای اداره جوامع در برابر جهان غرب معرفی کرد تا در برابر فشارها و زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کند.”

فرماندار لنگرود به ضرورت مقاومت در مقابل جنگ نرم و هجوم فرهنک غرب به جهان اسلام که با بهره گیری از صنعت ماهواره و فضای مجازی آرمان های فرهنگی خود را در قالب برنامه های هنری وخبری به جوامع رسوخ داده اند پرداخت و بر ایستادگی تا رسیدن به اهداف تاکید نمود و افزود:

ایستادگی عموم مردم و خواص در برابر چالش ها و ممانعت از مسخ ارزشهای اسلامی و ملی و تاکید بر احیای هویت اسلامی و ملی امر بسیار جدی و همچنین اهتمام و تلاش مضاعف جهت مدیریت آشفتگی فرهنگی فراوان در جامعه امری ضروری بشمار می آید.

 

جلالی به میوه های ایستاده گی چهل واندی ساله آن که به صورت عزت ملی، سربلندی سیاسی و پیشرفت ها در عرصه های متفاوت نمایان شده، اشاره کرد و گفت: بدون شک برای سیر در ادامه مسیر نیازمند نقشه جامعی هستیم که لازمه اش انسجام و هماهنکی، اطمینان از اتصاف آن به اسلامیت وجامعیت و مانعیت در مولفه ها خواهد بود.

 

وی در ادامه به سه پایه امنیت‌ساز اشاره کرد و گفت: “توجه به وضع معیشت عامه مردم، حفظ پیوندهای دینی و نهادهای دینی و تقویت نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی بسیار مهم هستند. که اگر به ورطه بی ثباتی سوق پیدا کند قطعا بی ثباتی حاد درجامعه رخ می دهد، که نه تنها دموکراسی تقویت نمی شود بلکه نظم و امنیت عمومی مردم نیز در معرض خطر قرار می گیرد.

 

جلالی افزود: یکی از زیرساخت‌های اساسی پیشرفت و توسعه در یک کشور امنیت است و آسیب‌های اجتماعی نیز می‌تواند به بحران‌های امنیتی منجر شود.”

 

فرماندار لنگرود در ادامه تأکید کرد: “استوارترین و مهم‌ترین رکن‌های ایجاد امنیت و نظم در کشور، نیروهای عزیز انتظامی هستند که بسیار مظلوم و پرتلاش هستند.

 

وی اضافه کرد: اسلام باید در لباس و هیاتی زیبا در جامعه عرضه شود. لباس اسلام حیا است و زیبائی آن رفتار عاقلانه وبا دقت است، از جاهایی که می‌توانیم زیبایی رفتار عاقلانه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم، همین نیروهای حافظ نظم و امنیت هستند.

 

این مراسم که با حضور سردار حسن پور جانشین فراجا استان گیلان و آقای مهندس لاهوتی نماینده شهرستان ومدیران ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان برگزار شد به اهمیت همکاری و هم‌افزایی در تأمین امنیت و آرامش جامعه تأکید شد.

فرماندار لنگرود در پایان از تلاش‌های جناب سرهنگ شریف رحیمی فرمانده سابق انتظامی لنگرود قدردانی کرد و برای جناب سرهنگ ارسلان صبح زاهدی فرمانده جدید لنگرود آرزوی موفقیت کرد

About مدیر خبر1

Check Also

نشست تبیینی با عنوان ” امدادگران، دفاع مقدس، جبهه مقاومت” برگزار شد

نشست تبیینی با عنوان ” امدادگران، دفاع مقدس، جبهه مقاومت” برگزار شد همای خبر- نقل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *