چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در جلسه شورای آموزش وپرورش: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی است

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود،  “مهندس حیدری “در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: نظام آموزش و پرورش نیازمند مشارکت همگانی است که در این خصوص شورای آموزش و پرورش زمینه خوبی را فراهم کرده است و می تواند با آینده نگری و تعیین دستور کار برای دانش آموزان، منشأ اثر باشد.

فرماندار شهرستان لنگرود، مقدمه این جلسات را بهره مندی از نظرات کارشناسان عنوان و تصریح کرد: باید با اتخاذ برنامه ریزی درست در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تلاش کرد.

مهندس حیدری در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و هفته سواد آموزی گفت : پژوهش موجب توسعه علم و زیربنای کیفیت بخشی به سایر تولیدات است و افراد زبده  علمی در عرصه های مختلف در مدارس تربیت می شوند‌.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود ادامه داد: هفته پژوهش فرصت مناسبی است که اقشار مختلف جامعه با توانمندی ها و خدمات مراکز پژوهشی و علمی و سازمان ها در حوزه پژوهش و فناوری بیشتر آشنا شوند.

مهندس حیدری در پایان گفت: انتظار ما این است درباره موضوعات مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و جوانان بیشتر کار شود و شورای آموزش و پرورش هم فرصتی برای ارتقاء مشارکت اجتماعی در جهت حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت است.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …