چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:  برق بعنوان قلب فناوری مدرن، قطعا نقش محوری در توسعه اقتصادی و رفای اجتماعی در کشور ما ایفا می کند

فرماندار لنگرود در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان:

برق بعنوان قلب فناوری مدرن، قطعا نقش محوری در توسعه اقتصادی و رفای اجتماعی در کشور ما ایفا می کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ مسعود صادقی خمامی روز پنجشنبه با حضور در فرمانداری با محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود دیدار و از برنامه های در دست اقدام گزارشی ارائه نمودند.

فرماندار لنگرود با توجه به اینکه انرژی برق قلب فناوری مدرن است و قطعا نقش محوری در توسعه اقتصادی و رفای اجتماعی در کشور ما ایفا میکند، لذا برق بعنوان یک صنعت راهبردی از متظر پیشرفت، توسعه و آبادانی اهمیت بسزایی دارد خصوصا که انرژی پاک نیز محسوب می شود و آلایندگی زیست محیطی کمتری را ایجاد میکند، و با توجه به اقتصاد کشاورزی استان نقش ویژه تری نیز خواهد داشت.

جلالی افزود: سه اولویت مهم شهرستان در حوزه کشاورزی، تامین آب شرب و کشاورزی و تامین برق پایدار مورد نیاز است و با توجه به نیازها و ضرورت ها اعتبارات متناسب نیز توزیع خواهد شد.

جلالی با توجه به عملکرد شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان افزود: شرکت توزیع برق تامین کننده نیروی انرژی و توزیع درست آن در بین مشترکان است و در سالهای اخیر با توجه به تنش آبی و متاسفانه سرقت سیم های برق در شهرستان، همکاری و اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

وی با توجه به نیازهای مردم شهرستان گفت: شهر لنگرود از شهرهای پرتراکم و پرجمعیت شهری استان است وحایز فرسوده گی و نیازمند تعویض و تقویت بنیه برق است، و لذا باید به نیازهای بحق مردم شهرستان نیز توجه ویژه داشته و البته پاسخگو نیز باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سهم حوزه برق در اعتبارات را مناسب دانست و بیان کرد: اعتبارات خوبی از ناحیه کمیته برنامه ریزی برای ارتقاع و توسعه پایدار در حوزه برق پیش بینی شده و با اعتبارات مناسبی که به شرکت توزیع برق نیز اختصاص خواهد یافت، شاهد شکوفایی شهرستان در حوزه انرژی خواهیم شد.

محمدرضا جلالی در پایان این نشست یکی از راههای توسعه پایدار اقتصادی شهرستان را کاهش مصرف انرژی دانست و گفت: عزم همگان از جمله مدیران دستگاههای اجرایی و با همکاری به موقع مردم، با درست مصرف کردن در کاهش مصرف در رشد وپیشرفت نقش دلشته باشیم. والبته لازم است شرکت توزیع نیروی برق نیز نسبت به کاهش هزینه مشترکین، ازجمله کم مصرف ها و کم بضاعتها با توجه به کاهش درآمد و تنگناهای معیشتی مردم به صورت علمی و تخصصی ورود نماید

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …