چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در نشست با اعضای ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنگرود: آسیب‌شناسی فرهنگی باید توسط کارگروه‌های مختلف در اولویت قرار گیرد

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، « مهندس حیدری» در نشست با اعضای ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنگرود و خادمان موکب در نجف اشرف و کربلای معلی که امروز (دوشنبه، ۸ دی) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: ائمه(ع) یکی از زمینه های توسل هستند که  همه ما برای رهایی از گرفتاری‌ها به آنها متوسل می‌شویم.


فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن هستیم که از هر ابزاری برای کمرنگ کردن باورهای دینی مردم بهره می‌گیرد، افزود: دشمن ما دشمن قدرتمند و برنامه‌ریزی است و تلاش می‌کند همه کارهای خوب کشور را منفی جلوه دهد.

مهندس حیدری با بیان اینکه آسیب‌شناسی فرهنگی باید توسط کارگروه‌های مختلف در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که موکب و ستاد عتبات لنگرود می‌تواند انجام دهد، پاسخ به شبهات است و با توجه به نیاز امروز و اقدامات دشمن، نیاز است که این کار انجام شود.

فرماندار شهرستان لنگروود با بیان اینکه یکی از کارهای ستاد و موکب باید گزارش کار به مردم در طول سال باشد، افزود: ستاد می‌تواند در طول سال و ایام های مختلف، با تولید محتوای مناسب اذهان اقشار مختلف را درباره فعالیت‌های موکب و ستاد و شبهه‌های مطرح شده آگاه سازی و شفاف سازی کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …