چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه: افتتاح ۱۶۷۲پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰۲میلیارد تومان در ۶سال اخیر در شهرستان لنگرود

اختصاصی همای گیلان، فرماندار لنگرود در آستانه دهه فجردر نشست با اصحاب رسانه که عصر امروز پنجشنبه، دهم بهمن درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، دهه فجر را بخشی از تاریخ پرافتخار مردم ایران دانست که اوج اتحاد ، همدلی و ایستادگی را تداعی میکند.
مهندس سیروس شفقی از افتتاح ۱۶۷۲پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۰۲میلیارد تومان در ۶سال اخیر در شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال ۹۷پروژه عمرانی با اعتبار ی بالغ بر ۲۷میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری می رسد.

فرماندار لنگرود با بیان این مساله که ما سعی کرده ایم کمیت را فدای کیفیت نکنیم ،خاطر نشان کرد:در شهرستان لنگرود پروژه های عمرانی بزرگی در دست اجرا می باشد ازجمله بیمارستان شهید حسین پور در شهر لنگرود و بیمارستان تامین اجتماعی در شهر کومله
وی اضافه کرد: بسیاری از پروژه های مهم شهری و روستایی در این شهرستان ازجمله پروژه سد لاستیکی گالشکلام افتتاح شده اند.

شفقی در بخش دوم سخنان خود به بحث یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و بیان داشت:انتخابات مجلس یازدهم از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی بابیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد ۴۰سال مشارکت خوب مردم در انتخابات هستیم، اظهار داشت: یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مقطع حساس کنونی، نماد پایداری و مقاومت ایران اسلامی است همچنان که در تاکیدات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی،بیانات مقام معظم رهبری و کلام ریاست محترم جمهور شاهدیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود شرکت مستقیم و غیر مستقیم مردم و مشارکت حداکثری را در این انتخابات نشانه اراده عمومی یک ملت دانست و گفت: فرایند زمانبندی انتخابات طبق جدول زمانبندی تا امروز به خوبی پیش رفته و شاهد همدلی بسیار خوبی دربین اعضای محترم نظارت،اجرایی و بازرسی و دست اندرکاران به امور انتخابات هستیم.

وی تعداد شعب اخذ رای در شهرستان لنگرود را ۱۵۳ شعبه ثابت و ۱۳۴شعبه سیار شهری و روستایی اعلام کرد.

شفقی همچنین از بهره برداری از دستگاه احراز هویت در راستای ارتقای سلامت انتخابات و احراز هویت رای دهندگان در انتخابات اخیر در شهرستان لنگرود خبر داد.
این مسوول عالی رتبه لنگرود در ادامه سخنان خود از اصحاب رسانه خواست تا افکار عمومی جامعه را به سمت فضای توام با آرامش و پرهیز از هرگونه تخریب انتخاباتی جهت برگزاری انتخابات سالم سوق دهند.

گزارش:زهرا رگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …