چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود در نشست عفاف و حجاب شهرستان؛ فرهنگ سازی و ترویج امربه معروف بهترین شیوه برای مقابله با بد حجابی است

فرماندار لنگرود در نشست عفاف و حجاب شهرستان؛

فرهنگ سازی و ترویج امربه معروف بهترین شیوه برای مقابله با بد حجابی است

✍️به گزارش‌ همای خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  در نشست عفاف و حجاب شهرستان که با حضور اعضای جلسه در فرمانداری برگزار گردید، اعلام کرد: بانوان جامعه ما در سایه ایمان و آگاهی، همواره در راه فرزانگی، تلاش داشته اند و در میدان پیش قدم بوده و همچنان دژ مستحکم عفت و حیا هستند و خواهند بود و هیچگاه به راههای که قدرتهای بزرگ و فساد برای تباهی این کشور طراحی نموده اند نخواهند رفت.

جلالی پوشش مناسب را ضرورت مهم و اساسی در جامعه اسلامی عنوان و بهترین و مؤثرترین راه برای مقابله با پدیده بی حجابی را فرهنگ سازی متناسب و ترویح امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد.

جلالی با توجه به پرسش های کیفی که در حوزه زنان بصورت عمیق و پیچده مطرح است و پاسخ هایی که عقل ها و قلب را هنوز  قانع و آرام نساخته اذعان نمود نمی توانیم در مقابل این همه پرسش و پرسشگری که بعضا جامعه را به بحران سوق داده ساکت بنشینیم.

محمدرضا جلالی نقش و استفاده صحیح از وسایل ارتباط جمعی و فضای مجازی  را در این زمینه مهم ارزیابی و گفت: این مهم می تواند ما را در رسیدن به اهداف موفق سازد.

وی با بیان اینکه بی حیایی و برهنگی به عنوان آسیب اجتماعی می تواند ما را به تهدید امنیتی سوق دهد اظهار کرد: معتقدم بهترین شیوه در شرایط کنونی که می توانیم بر آن فایق آییم باز تولید  فرهنگ عفیفانه و احیای هویت ایرانی و اسلامی است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه عدول از قانون قابل پذیرش نیست تصریح کرد: در گام نخست این ما هستیم که باید عامل به فرامین و موازین شرعی و قانونی در کشور باشیم.

جلالی اضافه کرد: ما نیازمند مدیران و افرادی هستیم که حایز رفتارهای حرفه ای برگرفته از آموزههای ناب اسلامی باشند تا با کمترین عیب و نقصی در جهت تعمیق باورهای اعتقادی و باز تولید فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی حد و جد نمایند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه باید در موضوع عفاف و حجاب برنامه داشته باشیم بیان کرد: در این صورت حصول به نتیجه مطلوب میسر است.

به گفته وی، اگر همه دستگاهها به رسالت و وظایف خود به خوبی عمل کنند مطمئنا می توانیم همانند اول انقلاب بر قائله بی حجابی چیره شویم.

وی در خاتمه از دستگاهای مسئول خواست در حوزه کاری خود در حوزه عفاف و حجاب گزارش ارائه دهند و مطمئنا افرادی هم به عنوان ناظر بر عملکرد آنان نظارت خواهند داشت

About مدیر خبر1

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *