چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: ضرورت تمهید مقدمات لازم در روستاهای با تنش آبی

همای گیلان به نقل از شبستان/« رحیم حیدری »  در جلسه شورای حفاظت از منابع آب (آب زراعی ) که امروز ( سه شنبه، ۱۷ فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: انتظار طبیعی مردم از مدیران جامعه این است که نسبت به مسائل مبتلابه آنها قبل از اینکه درگیر شوند، برنامه ریزی در جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی و حصول نتیجه مناسب را  انجام دهند.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به کاهش دبی ورودی آب در سد، تصریح کرد: منابع آبی مهمترین عامل توسعه پایدار است و بحران امروز حاصل عدم مدیریت در سالیان گذشته است و باید در مصرف آب بطور صحیح مدیریت شود.

وی با بیان اینکه ادارات مکمل همدیگر هستند و روسای ادارات باید بهترین بودن را در عمل نشان دهند، خاطرنشان کرد: امروز بخشداران در خصوص روستاهایی که با تنش آبی مواجه می شوند تمهید مقدمات کنند تا کشاورز با تنش آبی در فصل زراعی مواجه نشود.

حیدری با اشاره به اینکه هر نوع کم کاری آسیب و مشکلاتی را به دنبال دارد، اظهار کرد: سردهنه ها به گونه ای ساخته شود که برای مدت های طولانی پابرجا باشد و در این زمینه باید تصمیم جدی گرفته شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه ما همیشه خودمان را برای مشکلات بزرگتر آماده کنیم تا در زمان بحران بتوانیم مدیریت حادثه کنیم، تاکید کرد: خیرانی برای حل مشکلات کشاورزی پیشگام شوند و به عنوان مثال تعمیرکاران ادوات کشاورزی ذکات کار خود را تعمیر تعدادی از وسایل قرار دهند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …