چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود عنوان کرد آبیاری اراضی روستای گلسفید لنگرود با نصب لوله های انتقال آب

همای گیلان/ فرماندار لنگرود، از تهیه لوله انتقال آب برای روستای گلسفید خبر داد و افزود: بعد از نصب و منتاژ این لوله ها ۹۰ هکتار از اراضی پایین دست این روستا آبیاری می شود و بخشی از مشکل آب را حل خواهد کرد.

رحیم حیدری در حاشیه بازدید از مزارع برنج روستاهای گلسفید و گالشکلام شهرستان لنگرود، با اشاره به مشکلات این مناطق در حوزه آبرسانی، اظهار کرد: با همکاری اداره آبیاری و توزیع آب و جهاد کشاورزی و سایر ادارات مرتبط سعی شده مشکلات مردم و کشاورزان به حداقل برسد.

وی از تهیه لوله انتقال آب برای روستای گلسفید خبر داد و افزود: بعد از نصب و منتاژ این لوله ها ۹۰ هکتار از اراضی پایین دست این روستا آبیاری می شود و بخشی از مشکل آب را حل خواهد کرد.

فرماندار لنگرود، با اشاره به هزینه دو و نیم میلیارد تومانی خرید و نصب لوله های انتقال آب گلسفید، تصریح کرد: امیدواریم با کار جهادی بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم و سال زراعی امسال را پشت سر بگذاریم؛ البته پیشگیری بهتر از درمان است و در سال جاری با همکاری و همراهی ادارات تدابیر لازم اندیشده شده است.

حیدری، بارش به موقع نزولات جوی را راهگشای بخشی از مشکلات آب کشاورزی دانست و تصریح کرد: کشاورزان با رعایت توصیه های کشاورزی نگرانی از بابت خشکسالی نداشته باشند؛ البته در بخش آب شرب و آشامیدنی دچار فرسودگی و شکستگی لوله های انتقال هستیم که برای بخشی از مردم ایجاد مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب گیلان مشکل آب ورودی شهرستان لنگرود را مرتفع کرده است، گفت: خوشبختانه شاهد افزایش دبی آب هستیم، اما مشکل فرسودگی و شکستگی لوله ها همچنان وجود دارد و باید نسبت به ترمیم و جایگزینی لوله ها اقدام کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …