چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جلب اعتماد مردم

فرماندار لنگرود:
لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جلب اعتماد مردم
مهندس رحیم حیدری گفت: از ظرفیت فضای مجازی می توان در تقویت هنجارها و شناسایی ناهنجارها بهره گرفت و با بیان موضوعات مختلف و نقد منصفانه به جلب اعتماد مردم کمک کرد.

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود، «رحیم حیدری » در جلسه با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که امروز ( یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به دو  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اینکه تبلیغات نامزدها به صورت مجازی است، نقش رسانه ها و فعالان فضای مجازی در این برهه از زمان پررنگ تر شده است.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه ای و اینکه حدود و ثغور فضای نقد با جرم باید مشخص شود، تصریح کرد: فضای مجازی در متشنج کردن و یا ایجاد آرامش و امیدآفرینی در جامعه بسیار تاثیرگذار است و نقد منصفانه همیشه باید همراه باشد.

رحیم حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی، افزود: به فرموده رهبری ” فضای مجازی سیلابی در حال حرکت است و امکان ماندن در مقابلش نیست و باید با احداث پل از سیلاب جلوگیری کرد”.

وی خانواده را کارآمدترین فضا برای آرامش و پرورش فرزندان به عنوان مدیران آینده جامعه دانست و اذعان کرد: از ظرفیت فضای مجازی می توان در تقویت هنجارها و شناسایی ناهنجارها بهره گرفت و با بیان موضوعات مختلف و نقد منصفانه به جلب اعتماد مردم کمک کرد.

* تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی است

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه استکبار به دنبال  بی اعتمادی و ایجاد یاس در بین مردم است، اظهار کرد: ما باید به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشیم و با رسانه اعتماد مردم را جلب کرده و بدانیم که امنیت کشور وابسته به این است که فضای مجازی چگونه حرکت کند.

رحیم حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی، افزود: به فرموده رهبری ” فضای مجازی سیلابی در حال حرکت است و امکان ماندن در مقابلش نیست و باید با احداث پل از سیلاب جلوگیری کرد”.

مهندس رحیم حیدری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده که توانایی های نامزدها در فضای مجازی ترسیم شود، خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی باید ساماندهی شود و فضای مجازی هم با انجام نوع فعالیت و قوی شدن، دامنه مخاطبان خود را افزایش دهد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …