چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: *مادر تمام آسیب های اجتماعی اعتیاد است* 

‍ اختصاصی همای گیلان، مهندس رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود طی گفت و گو با خبرنگار ما اعتیاد را مادر تمام آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری در این موضوع از کم هزینه ترین و در عین حال مفیدترین راهکاری است که باید انجام شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه بخواهیم آسیب‌های اجتماعی را به تناسب اهمیت آنها اولویت‌بندی کنیم، اولین و در واقع مادر تمام آسیب‌های اجتماعی «اعتیاد» است و اعتیاد در رشد آسیب‌های اجتماعی به شدت هم‌افزایی دارد.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه آموزش به نسل های پایه ( کودکان، نوجوانان و جوانان) یکی از مهم ترین راهکارهای پیشگیری از اعتیاد است، خاطرنشان کرد: تقویت بنیان خانواده از دیگر راهکارهاست که نهادهایی همچون آموزش و پرورش، بهزیستی می توانند در این زمینه نقش کلیدی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه اعتیاد موضوعی اجتماعی است و همه ارکان جامعه باید به صحنه آیند، اظهار کرد: بازاریان، فرهنگیان، نخبگان، الگوی ورزشی و اجتماعی و سازمان های مردم نهاد از جمله ارگان هایی است که می توانند نقش موثر در این زمینه را ایفا کند.

به گزارش همای گیلان، به زودی مهندس حیدری فرماندار شهرستان لنگرود، از دو کمپ ترک اعتیاد این شهرستان بازدید خواهد کرد.

✍? سید صادق عابدینی، خبرنگار شهرستان لنگرود

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …