- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

فرماندار لنگرود: مدیریت اورژانس گیلان به شهرستان لنگرود بی‌توجه است

همای گیلان: فرماندار لنگرود با بیان اینکه مدیریت اورژانس گیلان به شهرستان لنگرود بی‌توجه است، گفت: در شهرهای کومله، اطاقور، چاف و چمخاله در بحث اورژانس با مشکل مواجه هستیم.

سیدرضا جوادپور ظهر امروز درجلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و ۲۵ کارمند شهید شهرستان در سالن فرمانداری لنگرود اظهار داشت: وجود با برکت امام هشتم(ع) از نظر مادی و معنوی برای کشور ما نعمت است.

وی افزود: در هفته دولت امسال که به نام “امید و نشاط” نامگذاری شده ۱۱۶ پروژه با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی، آبرسانی، فضاهای آموزشی، گازرسانی، نهضت آسفالت و ساخت خانه مسکونی محرومان است.

فرماندار لنگرود از بی‌مهری مدیریت اورزانس گیلان انتقاد کرد و گفت: دهستان لات لیل مدت دو سال است که فاقد اورژانس است در حالی‌که کلیه امکانات آن آماده و مهیا بوده اما فاقد پرسنل است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه مدیریت اورژانس گیلان به شهرستان لنگرود بی‌توجه است، اعلام کرد: در شهرهای کومله، اطاقور، چاف و چمخاله در بحث اورژانس با مشکل مواجه هستیم.

جوادپور از برگزاری همایش ۱۵۰۰ نفری آزادگان گیلان در این هفته در شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار داشت: مراسم تجلیل از این آزادگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

فرماندار لنگرود از مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان خواست با دستگاه‌های اطلاع رسانی شهرستان همکاری کنند و عملکرد خود را به مردم بگویند.

وی اعلام کرد: شهرستان  لنگرود امسال میزبان دو مسابقه کشوری در شهرستان چاف و چمخاله است که مسابقات کاراته کیوکوشین از ۲۹ مرداد و والیبال ساحلی کشوری از ۱۴ شهریور تا  ۱۷ شهریور در این شهرستان برگزار می‌شود.

 در این نشست از دو ورزشکار لنگرودی به نام‌های سامان رضی در رشته وزنه‌برداری و مهری فلاحی در والیبال نشسته  که در مسابقات پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل از شهرستان لنگرود شرکت داشتند تقدیر و تشکر شد.//تسنیم

 

14380610577 [1]