چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: “منابع انسانی کلید پویایی خدمت به جامعه است”

فرماندار لنگرود:

“منابع انسانی کلید پویایی خدمت به جامعه است”

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز چهارشنبه در نشست با جمعی از کارکنان نمونه و برتر شهرستان به بیان اینکه هنوز موفقیت هر سازمان به توانمندی و کارایی نیروی انسانی وابسته است، افزود:

در دنیای امروز، با پیشرفت‌های روزافزون فناوری و دستگاه‌ها، هنوز هم موفقیت هر سازمان به توانمندی و کارایی نیروی انسانی وابسته است. انسان‌ها نه تنها به عنوان کارمندان، بلکه به عنوان موتور محرک هر سازمان، نقش کلیدی در تحقق اهداف و آرمان‌های آن دارند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود منابع انسانی را کلید پویایی خدمت به جامعه بیان کرد و گفت:

نیروی انسانی ارزشمند می‌تواند به پویایی اقتصاد کمک کند و در کاهش مشکلات اجتماعی مؤثر باشد. در این راستا، سازمان‌ها باید به جذب و نگهداری افراد با استعداد و متعهد بپردازند. این افراد با توانمندی‌های خود می‌توانند به نوآوری و بهبود فرآیندها کمک کنند و در نهایت به رشد و توسعه پایدار سازمان‌ها منجر شوند.

 

محمدرضاجلالی به ارزش‌های اجتماعی در حوزه های مختلف اداری اشاره کردگفت:

در حوزه اداری، منابع انسانی ارزشمند می‌توانند نقش مهمی در مردمی‌سازی اقتصاد ایفا کنند. افرادی که در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها فعالیت می‌کنند، باید به تحقق ارزش‌ها ی سازمان متعهد باشند و با اصلاح روشها وایجاد محیطی سالم ، به ارتقای کیفیت زندگی مردم کمک کنند.

 

فرماندار لنگرود خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا را بسیار مهم دانست و گفت:

ما مرهون زحمات و تلاش‌های ایثارگران هستیم. خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، توفیق بزرگی است که نصیب هر شخصی نمی‌شود و باید آن را ارج نهیم. این خدمت نه تنها یک وظیفه اجتماعی، بلکه یک افتخار بزرگ است که باید با تمام وجود به آن پرداخته شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان توجه به نیازهای مردم را از وظایف مهم ادارات و نهادها دانست و اشاره کرد:

امیدوارم با حضور همه شما کارکنان خدوم و زحمتکش، ادارات و سازمان به بالندگی ادامه دهند و ارزش‌های سازمان و نظام جمهوری اسلامی را در جهت خدمت به مردم ارتقا ببخشید. توجه به امور مردم و تأمین رضایت آن‌ها، کلید واژه‌ای است که باید در تمام دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد. اگر این باور را نداشته باشیم که مردم ارباب ما هستند، به خود و نظام اسلامی ظلم کرده‌ایم.

 

وی در پایان گفت: بیایید با هدف تأمین رضایت مردم و خدمت به خلق خدا تلاش، تا بدینوسیله در مسیر تامین رضایت الهی گام برداریم که انشاءالله بتوانیم رضایت باری تعالی را جلب کنیم. همکاری و همفکری همه ما می‌تواند به تحقق این اهداف کمک کند و آینده‌ای روشن‌تر برای جامعه‌مان رقم بزند

About مدیر خبر1

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت: استفاده از شناورهایی در تالاب عینک رشت با هدف توسعه گردشگری آبی

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت: استفاده از شناورهایی در تالاب عینک رشت با هدف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *