چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: نیروی انتظامی حلقه واسط بین مردم و نظام است

همای گیلان:«رحیم حیدری » در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا صبح امروز ( یکشنبه،۲۷ مهر) در ستاد فرماندهی شهرستان لنگرود برگزار شد، گفت: امنیت و آسایش از امور فطری بشر است و جامعه بدون امنیت و آسایش قابل تصور نیست و نیروی انتظامی تبلور امنیت و آسایش در جامعه است.

فرماندار شهرستان لنگرود نیروی انتظامی را حلقه واسط بین مردم و نظام دانست و افزود: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که رسالت نیروی انتطامی حفظ اعتماد و توسعه آن فی مابین مردم و حاکمیت است.

وی با بیان اینکه مردم پلیس را حامیان خود می‌دانند، تصریح کرد: از اهم اهداف متولیان نیروی انتظام در کشور این است که نیروهای متعهد و توانایی پرورش می‌دهند که در مقابل قدرت و مادیت افراد مجرم از خود صلابت، استواری و انسجام‌ نشان می دهند و با قدرت ایمان در مقابل هنجارشکنی مجرمان ایستادگی می‌کنند.

حیدری  خاطرنشان ساخت: امنیت و آرامش امروز کشور، مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و  هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ‌مردان نیروی انتظامی  است که خاضعانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند./شبستان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می کند

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت …