چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار لنگرود: گردشگری، موتور محرکه اقتصادی کشورهای در حال توسعه است

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنگرود، همایش نقش فضای مجازی و صنعت ریفرال مارکتینگ در توسعه گردشگری استان گیلان با سخنرانی مهندس شفقی، فرماندار لنگرود در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

مهندس شفقی در این همایش موتور محرکه اقتصادی کشورهای در حال توسعه را گردشگری دانست و گفت: ایده های نوین در صنعت گردشگری و آینده نگری درست، آینده صنعت گردشگری را رقم می زند و این صنعت نقش به سزایی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد.
تاکید فرماندار لنگرود بر استفاده از ظرفیت های منحصر به فرد هر شهرستان
فرماندار لنگرود با تاکید بر استفاده از ظرفیت های طبیعی و فرهنگی استان گیلان و ظرفیت های منحصر به فرد هر شهرستان، افزود: استفاده خوب از این ظرفیت ها توسعه پایدار را به دنبال دارد.

مهندس شفقی، سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان لنگرود را نشان از ظرفیت های بالای این شهرستان دانست و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای هدف گذاری های گردشگری ۲۰۲۰ آماده هرگونه همکاری با دست اندرکاران این حوزه است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …