چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال تاکید کرد: برنامه های دهه فجر با مشارکت مردم برگزار شود


پروژه‌ها و برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی ایام‌الله دهه فجر باید مردمی باشد و چهره دولتی و حاکمیتی به خود نگیرد و حتما با حضور مردم عزیز برگزار شود.
همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری ماسال، وحید پورحضرت در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: چهل سال از انقلاب شکوهمند را پشت سر گذاشتیم و امسال چهل و یکمین سالگشت انقلاب اسلامی را پیش رو خواهیم داشت این جشن بزرگ را به مردم این سرزمین تبریک میگویم .
فرماندار ماسال با بیان اینکه مناسبت‌های این چنینی بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: با توجه به شرایط فعلی حاکم بر کشور و تحرکاتی که در گذشته انجام گرفت ممکن است در روزهای آتی هم مخالفان تحرکاتی علیه نظام داشته باشند حتما مدیران نقاط قوتی که نظام، حاکمیت و دولت داشته برای مردم تبیین کنند.
وی با بیان اینکه پروژه‌ها و برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی ایام‌الله دهه فجر باید مردمی باشد و چهره دولتی و حاکمیتی به خود نگیرد گفت: باید در افتتاح پروژه‌ها و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تلاش‌هایی که مدیران دولتی و حاکمیت برای مردم کشیده را برایشان تبیین کنیم.
پورحضرت با بیان اینکه صرف حضور اداری در برنامه‌ها هیچ فایده‌ای نخواهد داشت تصریح کرد: از ظرفیت سمن‌ها، بازاریان، اصناف، ورزشکاران و … در این ایام استفاده شود.
فرماندار ماسال با بیان اینکه مسئولان ادارات برنامه‌های قابل افتتاح دردهه فجر را به فرمانداری اعلام کنند خاطرنشان کرد: مسئولانی که تاکنون لیست برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های خود را تحویل فرمانداری نداده‌اند حداکثر تا یک هفته دیگر مهلت ارائه برنامه ها را دارند.
وی با بیان اینکه پروژه‌ها گذشته حتی آنهایی که تنها فاز اول آنها افتتاح شده دیگر اعلام نشود اظهار کرد: مسئولان اقدام به افتتاح پروژه‌های جدید کنند.
پورحضرت با بیان اینکه کمیته‌های چندگانه ستاد گرامیداشت دهه فجر فعال شود افزود: برای فضاسازی محیطی، روشنایی معابر و زیرسازی عمرانی در این ایام توسط شهرداران و اداره برق شهرستان به صورت ویژه برنامه‌ریزی شود.
با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …