چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال: جوانی جمعیت از سیاست ها و موضوعات جدی دولت سیزدهم است

فرماندار ماسال:
جوانی جمعیت از سیاست ها و موضوعات جدی دولت سیزدهم است
گیل چالانی با بیان اینکه  جوانی جمعیت از سیاست ها و موضوعات جدی دولت سیزدهم است، بر لزوم تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در این راستا تاکید کرد.
همای خبر به‌نقل از گیل رسا از ماسال،غلامرضا گیل چالانی در شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه برخی از ادارات و روسای بانکها در برخورد با مردم سلیقه ای عمل کرده و نوع برخوردشان با مردم قابل قبول نیست اظهار کرد:  برخی از ادارات و بانکها نسبت به وعده های خود صادق نیستند وخلف وعده می کنند که این رفتار و عملکرد پذیرفته نیست .

وی با بیان اینکه اگر مسئولیتی در این نظام داریم به پاس وجود همین مردم است که ولی نعمت ما هستند افزود:  اگر مدیری کار مردم را نمیتواند به موقع انجام دهد حداقل احترام وحرمت مردم را نگه دارد .

فرماندار ماسال گفت: اگر هر مدیری چه مدیران ادارات و چه روسای بانکها نسبت به مردم بی احترامی و بی حرمتی نماید خائن به ملت وخون شهدا هستند و با این افراد هیچ گونه تعارفی نخواهیم داشت.

گیل چالانی به زیرساختهای نامناسب شهرستان اشاره داشت و تصریح کرد: علیرغم همه تلاشهای ادارات نواقص زیاد است و مستلزم پیگیری بیشتر می باشد.
وی ضمن تشکر از انعکاس دغدغه و مشکلات توسط رسانه های شهرستان از مدیران خواست این معضلات مطرح شده در سانه ها را مورد توجه و پیگیری قرار دهند .

فرماندار‌ماسال به تامین و توزیع آب کشاورزی و راه اندازی چاه های کشاورزی اشاره داشت و بیان کرد: با توجه به افزایش دما و پایین آمدن دبی آب رودخانه ها آبیاری مزارع نیاز به همکاری و اهتمام جدی است .

گیل چالانی اظهار کرد: شغل عمده ی مردم شهرستان، کشاورزی است و درآمد بیشتر مردم از این طریق تامین میشود و باید تمام دغدغه مسئولان امر مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان عزیز باشد.

وی به اجرای طرح ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی اشاره داشت و از ادارات خواست در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند و کار را سریعتر پیش ببرند، علیرغم تاکید فراوان کار به کندی پیش می رود که باید این روند اصلاح شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه  جوانی جمعیت از سیاست ها و موضوعات جدی دولت سیزدهم است و بر لزوم تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در این راستا تاکید کرد گفت: حرمت نگه داشتن ما باعث سو استفاده برخی از مدیران نشود ، ما در قبال مردم حساس هستیم و اگر کسی حرمت مردم را نگه ندارد برخورد جدی خواهیم کرد.
وی با اشاره به سفر های اخیر ریاست محترم جمهور به استانها و همچنین آمریکای لاتین گفت: دولت در صدد رفع مشکلات است وما هم به عنوان نماینده دولت باید در تلاش باشیم که رضایتمندی در مردم بیشتر شود و سیاست های‌دولت را جامع عمل بپوشانیم و امید را در دل مردم بیشتر و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی کمک کنیم.

همای خبر در تلگرام@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …