چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال خبرداد: بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از روند اجرای پروژه سد لاستیکی شهرماسال

معاون اقتصادی وزیر کشور با حضور در شهرستان ماسال از روند اجرای پروژه سد لاستیکی شهر ماسال بازدید به عمل آورد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری ماسال، عصر امروز دکتر دین پرست به همراه معاون عمرانی و معاون امور اقتصادی استاندار گیلان ضمن بازدید از پروژه سد لاستیکی،مسائل و مشکلات این پروژه که ۲ کاربرد اصلی تسهیل در توسعه کشاورزی و رونق صنعت گردشگری را برخوردار است مورد رسیدگی قرار داد.

معاون اقتصادی وزیر کشور اظهار داشت :با توجه به اینکه اجرای پروژه  از سال ۱۳۹۵ و با مدت زمان راه اندازی ۱۴ ماهه انجام گرفته ،در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۶۵%روبرو است .

وی گفت: فاز اول پروژه جهت آبرسانی با سطحی بالغ بر ۳۰۰ هکتار اراضی کشاورزی روستاهای شهرستان ماسال در حال اجرا میباشد و فازدوم این پروژه نیز به منظور بهره برداری گردشگری با توجه به امکان سنجی محیطی و اسناد توسعه با طراحی محیط سازی  جهت رونق گردشگری در شهرستان خواهد بود .

دکتر دین پرست ضمن بازدید از پل اصلی شهر ماسال که بر اثر سیلاب در سالهای اخیر تخریب شده بود به ثبیت بستر رودخانه خالکایی تاکید کرد و بر رفع موانع اجرای عملیات پروژه و تسهیل در اجرای آن ابراز امیدواری کرد :در جلسه اقتصاد مقاومتی که در روز چهارشنبه هفته آتی در استانداری گیلان  برگزار میشود این موانع را با همکاری دستگاههای زیربط مرتفع خواهیم کرد و امیدواریم هرچه سریعتر پروژه سد لاستیکی و اجرای عملیات تثبیت بستر رودخانه در محدوده شهر و پل ماسال مرتفع شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

دوشنبه ؛ آخرین مهلت تعویض پلاک های مخدوش

دوشنبه ؛ آخرین مهلت تعویض پلاک های مخدوش 🔹براساس اعلام رئیس مرکز شماره گذاری پلیس …