چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال در ستاد گرامیداشت مقام زن بیان کرد: سیره علمی و عملی حضرت فاطمه(س) باید الگوی زنان جامعه ایرانی باشد/جشن میلاد کوثر در ماسال برگزارخواهدشد.

🛑امام جمعه ماسال :
حضرت فاطمه(س) بهترین و کاملترین الگوی زنان جهان اسلام است/زنان ایرانی دارای جایگاه و منزلت ویژه ای هستند

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال  در جلسه ستاد گرامیداشت مقام زن و هماهنگی جشن میلادکوثر ضمن تبریک ولادت فاطمه (س) وبزرگداشت روز زن بیان کرد: زنان جامعه اسلامی و ایرانی سیره عملی و علمی زندگی حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند .

فرماندار ماسال گفت: به منظور درک آنچه که اسلام برای زن در نظر گرفته است نیازی به آن نیست که از بدبختی‌ای که او در دوران پیش از اسلام و امروزه در دنیای متجدد گرفتار آن است، اظهار تأسف کنیم بلکه اسلام به زنان حقوق و امتیازاتی را داده است که او تحت هیچ دین و یا نظام قانونی دیگری از آنها برخوردار نبوده است.

گیل چالانی بیان داشت: مقام والای زن زیباترین واژه آفرینش است و مؤثرترین عامل تربیت و سلامت روحی، روانی و جسمی فرزند، همسر و جامعه است.

وی گفت: اهمیت پرداختن به موضوع زن ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد، چرا که نهاد مقدس خانواده رکن بنیادین اجتماع بشری است، اولین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع نیز در گرو نقش‌آفرینی سازنده زنان در خانواده است، اگر چنین نباشد بخش زیادی از هویت اجتماعی انسانی نابود می‌شود و در پی آن تلاش‌های فردی و اجتماعی بی‌ثمر و نافرجام خواهد ماند.

فرماندار ماسال از برگزاری جشن میلاد کوثر در روز پنج شنبه خبرداد و اظهار کرد مادران و دختران وآحاد مردم شریف شهرستان ماسال در این جشن دعوت هستند

✅امام جمعه شهرستان ماسال نیز در این جلسه با بیان اینکه  بانوان  در جامعه دارای جایگاه و منزلت ویژه ای هستند اظهار داشت:،  بانوان بر اساس جایگاه و منزلتشان ارزیابی می‌شوند، نگاه به زن در جامعه ایرانی اسلامی همراه با برابری است و نگاهی انسانی محور دارد
حجت الاسلام سید هادی موسوی گفت:
حضرت فاطمه زهرا (س) کامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است که امروز نیاز است همه امت اسلامی بویژه زنان ما بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.
امام جمعه ماسال بیان کرد:امروز شاهد هستیم که بقای اسلام توسط فاطمه زهرا (س) و فرزندان ایشان رقم خورده است و آیات و روایات و سوره های قرآنی بویژه سوره کوثر گواه عظمت این بانوی بی نظیر اسلام را می رساند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …