چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال در شواری اداری شهرستان خبر داد؛ ۱۷۰ طرح عام‌المنفعه هفته دولت در ماسال افتتاح می‌شود

مهندس پورحضرت فرماندار ماسال بیان نمود: در هفته دولت ۱۷۰ طرح عام‌المنفعه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، « مهندس وحید پورحضرت» صبح امروز(یکشنبه، ۳۱مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن آمفی تئاتر کانون مصباح الهدی آموزش و پروش برگزار شد اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان در بحث رسیدگی و درمان بیماران کرونایی ، پایش و بازرسی‌های پروتکل‌های بهداشتی و نیز اجرای واکسیناسیون زحمات فراوانی را متحمل شده است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه شرایط کرونایی ماسال شرایط فوق قرمز و نیازمند استمرار و تشدید بازرسی‌ها و اجرای محدودیت‌ها است افزود: بخش‌ جدید بیمارستان رسالت آماده شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اختصاص یک دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابه رسالت ماسال خبر داد و گفت: هزینه راه‌اندازی این دستگاه حدود ۲۰ میلیارد ریال است ،درهمین راستا از عنایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پیگیری مجموعه استانداری گیلان و نماینده مردم شریف شهرستان تقدیروتشکر نمودند.

پورحضرت با بیان اینکه برخی اوقات شاهد عدم تعامل در حوزه‌های عام‌المنفعه شهرستان هستیم تصریح کرد: کسی که به عنوان مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتدار مسئولیت است قطعا باید از این امانت حفاظت و حراست کند و تمام دغدغه‌های مدیر باید در راستای منافع عمومی باشد نه منافع خاص.

فرماندار ماسال با بیان اینکه مدیران ما بایستی برخواسته از بطن مردم باشند خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در شرایط فعلی پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم انقلاب مدیران ما مدیران میدانی باشند و ازپشت میزی نشینی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه احترام، اتحاد، انسجام و تعامل باید سرلوحه کار مدیران باشد اظهار کرد: وقتی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد کردند باید ما به عنوان مسئولین نظام به پاس اعتماد مردم به خواسته و مطالبات آنان جامه عمل بپوشانیم.

پورحضرت با اشاره به اینکه از اول مهرماه سال تحصیلی جدید آغاز می شود افزود: مجموعه آموزش و پرورش با دقت و حساسیت بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت کوشا باشد.

فرماندار ماسال با اشاره به آغاز هفته دولت از ۲ شهریور گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و … تدوین شده و با توجه به شیوع بیماری کرونا طبق مصوبات ابلاغی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه مسئولیت هر برنامه با همان دستگاه اجرایی است تصریح کرد: آیین افتتاح‌ها با حداقل‌ترین افراد برگزار خواهد شد.

پورحضرت با بیان اینکه در هفته دولت ۱۷۰ طرح عام‌المنفعه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد خاطرنشان کرد: ایام این چنینی بهترین فرصت برای ارائه و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …