چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال در نشست خبری بیان کرد: اصحاب رسانه بازوان پرتوان مسئولین/انتقاد سازنده میتواند سبب رشد و تعالی شود/تبیین دستاوردهای نظام با استفاده از ظرفیت رسانه / لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه تفکیک زباله از مبدا

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال مهندس گیل‌چالانی عصر امروز(یکشنبه،۲۲اسفند) در نشست خبری با فعالان رسانه‌ای این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: انتقاد اگر سازنده و در قالب وظایف حرفه‌ای باشد قطعا می‌تواند به مدیرانی که در نظام جمهوری اسلامی هستند و نیت کمک به مردم را دارند کمک کند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه انتظار می‌رود خبرنگاران قبل از درج نقد در رسانه، با مدیر مربوطه در میان بگذارند و درصورت عدم پیگیری مدیر، آن نقد درج شود افزود: اصحاب رسانه به عنوان بازوان پرتوان ما در شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور میدانی مدیران سبب دلگرمی مردم می‌شود گفت: اینکه مردم ببینند هیچ در بسته‌ای بین مدیر این دولت و مردم وجود ندارد امیدآفرین است.

گیل‌چالانی با اشاره به موضوع پسماند تصریح کرد: اولین قدم در تفکیک از مبدا لزوم آموزش بین شهروندان و روستاییان است که برای موفقیت در این کار باید از ظرفیت رسانه‌ای شهرستان استفاده کرد.

فرماندار ماسال ترغیب و تشویق مردم نسبت به تفکیک زباله از مبدا ‌را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تفکیک زباله از مبدا باعث کاهش هزینه و کاهش تولید زباله در سطح شهرستان می‌شود و می‌طلبد رسانه‌ها با ساخت کلیپ و …مردم را نسبت به این موضوع ترغیب کنند.

وی با اشاره به زیرساخت‌های شهرستان اظهار کرد: خدواند مواهب طبیعی را در اختیار ما قرار داده و ما باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیریم و به گونه‌ای عمل کنیم که از این ظرفیت‌ها به نحو احسنت استفاده شود.

گیل‌چالانی افزود: شهرستان ماسال به عنوان قطب گردشگری در کشور و دنیا شناخته شده اما با زیرساخت‌های چند سال پیش را دارد که این موضوع شایسته شهرستان نیست.

فرماندار ماسال با بیان اینکه ابتدایی ترین نیاز هر شهر برق است گفت: پیگیری‌های لازم برای حل معضل ضعف برق انجام شده است

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اراضی این شهرستان جزء منابع ملی هستند، تصریح کرد: حضور منابع طبیعی در این زمینه پررنگ‌تر است و باید طرح کاداستر پیگیری شود.

گیل‌چالانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماسال شهرستان گردشگری است و هر ساله در ایام تعطیل و به خصوص در تعطیلات نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران هستیم براین اساس ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ضروری است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه برای ایام نوروز به صورت موقت چند مدارس که حیاط بزرگ در سطح شهر دارند برای استفاده به عنوان پارکینگ در اختیار راهنمایی رانندگی قرار می‌گیرد اظهار کرد: این موضوع به صورت زیربنایی حل شود و شهرداری باید استارت این کار را بزند.

وی با بیان اینکه کسبه بازار در ایام عید با ماشین شخصی سر کار نیایند افزود: پارک ماشین‌های کسبه کنار خیابان سبب می‌شود تا مسافران نتوانند ماشین‌های خود را پارک و از مغازه خرید کنند.

گیل‌چالانی در ادامه این نشست به سوالات و دغدغه‌های خبرنگاران که در زمینه توسعه شهرستان بود پاسخ داد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …