چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال: راهپیمایی روز قدس در ماسال هر چه باشکوه تر برگزار خواهدشد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال جلسه هماهنگی گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز قدس امروز یک شنبه ۴اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه ماسال و دیگر مدیران در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری ماسال برگزار گردید.

مهندس گیل چالانی ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران و ایام شبهای قدرگفت: گرامیداشت روز قدس در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا به نحوه احسنت برگزار نگردید و ابراز امیدواری کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هماهنگی ستاد ملی کرونا از برگزاری راهپیمایی باشکوه در سراسر کشور خبر داد.

وی گفت با توجه به تحرکاتی و حتک حرمتی که اخیرا به مقدسات و نیز در قدس اشغالی افتاد این راهپیمایی باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار می شود.
وی ضمن ابراز امیدواری از رو به زوال بودن دولت های آمریکا و اسرائیل گفت: و این غده سرطانی روی زمین محو خواد شد.
فرماندار ماسال افزود: هر گونه مشکلاتی که در جهان وجود دارد از وجود نحس صهیونیست است که تمام اعمال آنها به ضرر بشریت بوده.

ایشان عادی سازی روابط با اسرائیل توسط دول عربی را بی غیرتی دانست.

فرماندار ماسال از آحاد مردم شریف شهرستان و مسئولین و کارکنان، دانش آموزان و اقشار بسیج دعوت به عمل آورد تا در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضوری پررنگ داشته باشند که مشتی محکم بر دهان دشمنان باشد.
وی بیان کرد راهپیمایی روز قدس در شهرستان ماسال طبق سنوات گذشته ساعت ۱۰:۳۰ در بخش شاندرمن و ساعت ۱۱:۳۰ در شهر ماسال و به طور شهرستانی برگزار خواهد شد .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …