چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال: شوراها برآمده از بطن مردم/ تحقق شعار سال با استفاده از ظرفیت شوراها/لزوم ترغیت وتشویق مردم به جهت شرکت در انتخابات/دوری از هر گونه تنش در بین شوراها مهمترین اصل در رفع مشکلات مردم است

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال فرماندار ماسال در جلسه همایش شوراها که صبح روز شنبه در سالن شهید خیرخواه فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی گفت : جایگاه شوراهای اسلامی شهرو روستا جایگاه رفیع و والایی است.

مهندس گیل چالانی با اشاره به اینکه شورا ها چکیده ای از مردم ، عصاره اراده و نماینده مردم در روستا وشهر هستند گفت: طبق قانون اساسی و آیات قرآن کریم، مقام ومنزلت مشورت و شوراها بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار گفت یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای معمار کبیر انقلاب، تشکیل شورا ها و اعتقاد به رای مردم و نظام مردم سالاری بوده است.
وی گفت ما یک کشوری هستیم که برخلاف ادعاهای سردم داران نظام سلطه کاملا مردم سالار بوده و با رای مردم در حال مدیریت هستیم و قدرت در دست مردم است و مردم برای سرنوشت خودشان تصمیم میگیرند.
فرماندار ماسال اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی وشوراهای شهرو روستا میتواند مستندی محکم در به اثبات رسانیدن و حقانیت شمردن مشارکت مردم در تصمیم گیری برای آینده خودشان و کشور عزیز است.

فرماندار ماسال با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ مقام معظم رهبری مبنی بر سال *مهار تورم و رشد تولید * افزود:
شغل اصلی روستانشینان دامپروری وکشاورزی است که یکی از ارکان اصلی رشد تولید است که میتواند تحقق شعار سال را رقم بزند.
وی بیان کرد همه ی ما وظیفه داریم با مشورت، اتحاد وانسجام در رفع مشکلات مردم که ولی نعمت ما هستند تلاش مضاعفی را داشته باشیم و شرایط تولید و کشاورزی را برای مردم روستا سهل و آسان کنیم.

فرماندار گفت انتقال مشکلات مردم به مسئولین شهرستان از وظایف شوراهاست وباعث افتخار است که شوراها دغدغه حل مشکل مردم را دارند .
مهندس گیل چالانی با بیان اینکه مشکلاتی در شهرستان در زمینه های زیرساختی، کشاورزی و گردشگری وجود دارد که در تلاشیم در راستای مرتفع ساختن آنها گام برداریم.

وی گفت ایجاد نشاط بین مردم و نوع برخورد با مردم باید سرلوحه کاری شورا ها باشد.

فرماندار‌به ترغیب و تشویق مردم در شرکت در انتخابات تاکید کرد وتصریح کرد شوراها و دهیاران میتوانند در مشارکت هرچه بیشتر مردم نقش آفرینی کنند.

گیل چالانی با تاکید بر اینکه دوری از هر گونه تنش در بین شوراها مهمترین اصل در رفع مشکلات مردم است افزود: پیشرفت و توسعه شهرستان در گرو دوری از ایجاد تنش است.

*در پایان از شوراهای اسلامی شهرستان، شوراهای شهر ماسال و شاندرمن، شوراهای بخش مرکزی ماسال،
شوراهای بخش شاندرمن تجلیل
و از شوراهای روستای ماسوله خانی و دوله ملال بخش مرکزی
و شوراهای روستای نیلاش و اسطلخ زیر به عنوان شوراهای نمونه شهرستان ماسال توسط مسئولین تقدیر به عمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …