چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد دستگیری ۹ عضو یک شرکت هرمی در انزلی

همای گیلان:فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری ۹ نفر اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی نت‌ورک مارکتینگ در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری 9 عضو یک شرکت هرمی در انزلی

 هرمز عشقی ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی دستگیری اعضای باند یک شرکت هرمی اظهار کرد: فعالیت یک شرکت هرمی مجازی با عنوان «نت‌ورک مارکینگ» در بندرانزلی به اطلاع پلیس انزلی رسید.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت، افزود: محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی توسط پلیس شناسایی شد.

به گفته فرمانده انتظامی انزلی، با کسب مجوز قضایی در بازدید از محل فعالیت این گروه سی‌دی‌ها و کتابچه‌های آموزشی مربوط به عضوگیری در شرکت‌های هرمی کشف شد.

وی از دستگیری ۹ نفر از اعضای این شرکت کلاهبردار در یک ویلای اجاره‌ای در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

عشقی حق عضویت در شرکت هرمی مذکور را از ۵ تا ۹ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: عضویت در شرکت‌های هرمی از مصادیق فعالیت اقتصادی ناسالم است.

وی خاطرنشان کرد: عضویت در شرکت هرمی نیروی جوان جامعه را از پیشرفت و شکوفایی در عرصه‌های سالم اقتصادی باز می‌دارد و زمینه مناسبی برای بروز جرایم اقتصادی است.

این مسئول در ادامه به دستگیری سارقان در انزلی اشاره کرد و گفت: سارقان به عنف که در شهرستان کرج شهروندی را با چاقو مجروح و خودروی وی را سرقت کرده بودند در انزلی دستگیر شدند.

وی دستگیری سارقان مذکور را توسط ماموران انتظامی پاسگاه کپورچال انزلی در حین گشت‌زنی در نوار ساحلی عنوان کرد و افزود: ماموران به حرکت نامتعارف یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی انزلی با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور پلیس توجهی نکرد، یادآور شد: راننده به حرکت مارپیچ خود ادامه داد تا اینکه توسط ماموران انتظامی به طرف کوچه بن‌بست هدایت و متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه راننده پس از توقف خودرو به طرف ماموران پلیس حمله‌ور شد، خاطرنشان کرد: راننده ۲۳ ساله به همراه خانمی ۲۱ ساله پس از مجروح کردن صاحب خودرو در کرج با چاقو خودروی او را سرقت کرده بودند.

عشقی صاحب خودرو را به دلیل شدت جراحات در بیمارستان کرج بستری دانست و متذکر شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان انزلی خواست تا در صورت مواجهه با رفتار مجرمانه مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس 🔹دیروز در پی وقوع یک حادثه در …