چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی رشت: جاعل حرفه‌ای چک پول‌های تقلبی در رشت دستگیر شد

همای گیلان: فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: جاعل حرفه‌ای با چک پول‌های تقلبی در این شهرستان دستگیر شد.
 139303281044116463030183

 سرهنگ رحیم شعبانی اظهار داشت: در تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی براینکه فردی در داخل بازار واقع در بخش خمام رشت دارای چک پول‌های تقلبی است، بلافاصله ماموران انتظامی بخش خمام رشت وارد عمل شده و متهم ۳۵ ساله را شناسایی  و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده عضو یکی از مراکز بازپروری معتادان است، افزود: ماموران انتظامی از متهم چند قطعه چک پول جعلی پانصد هزار ریالی و یک میلیون ریالی، یک عدد اسپری دفاع شخصی، یک عدد پایپ و کارت‌های  جعلی ویژه ورود به اماکن خصوصی و دولتی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: این متهم در اعترافات خود اظهار کرد که قصد داشته این چک پول‌ها را به مغازه داران درقبال خرید اجناس تحویل دهد.

شعبانی تصریح کرد: برای این متهم پرونده قضایی تشکیل شده،  از کسبه  و مغازه داران خواست، با توجه به روزهای پایانی سال و خرید نوروزی خانواده‌ها مراقب چک پول‌های قلابی باشند.

صبوری و سعه صدر، یک ابزار مهم مدیریتی

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید عقیدتی سیاسی پلیس رشت، صبوری در مقابل مشکلات و داشتن سعه صدر را یک ابزار مهم مدیریتی عنوان کرد.

حجت الاسلام هادی شکری خطاب به فرماندهان و روسای کلانتری و پاسگاه‌های رشت، آنان را به سعه صدر دعوت کرد.

وی با اشاره به فرمایشی از امیرالمومنین امام علی (ع) سعه صدر را یک ابزار مدیریتی خواند و افزود: به دلیل جایگاهی که دارید مورد مراجعه مردم قرار می‌گیرید و توجه داشته باشید به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم باید در مقابل مشکلات صبور بوده و سعه صدر داشته باشید.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان به روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: آن حضرت گشاده رویی و روی خوش به مردم را بهتر از صدقه به عنوان خیرات جاری معرفی می‌کنند و این معرف وظیفه ما در مقابل مردم و الگوی ما در زندگی اجتماعی است.

حجت الاسلام شکری با معرفی رئیس جدید و تبیین اولویت‌های حوزه مأموریتی وی، از همکاری خوبی که میان فرماندهی انتظامی و حفاظت اطلاعات با مجموعه عقیدتی سیاسی وجود دارد تشکر و این هماهنگی را در پیشبرد اهداف سازمان موثر دانست.

وی  با تقدیر از حجت الاسلام مهدی زاده، برای وی در سمت جدید به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی پلیس شهرستان آستانه‌اشرفیه توفیق روزافزون خواستار شد و تصریح کرد: آستانه‌اشرفیه به واسطه وجود آستانه مبارکه سید جلال الدین اشرف جایگاه ویژه‌ای دارد و حوزه ای حساس از لحاظ خدمتی است.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام محسن غلامی که سمت معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی استان را بر عهده داشت در حکم انتصاب جدید به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی پلیس شهرستان رشت منصوب شد./ به نقل از پایگاه خبری پلیس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس

مرگ ۳ راهدار حین خدمت در سروستان فارس 🔹دیروز در پی وقوع یک حادثه در …