چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد؛ دستگیری عاملان درگیری روستای «درگاه» رحیم آباد | ۸ نفر به جان هم افتادند و تیر هوایی شلیک شد

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در روستای «درگاه» بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد و گفت: ۸ نفر از اهالی منطقه رحیم آباد به دلیل اختلاف ملکی با سلاح سرد و گرم با همدیگر درگیر شدند.
همای خبر، سرهنگ «سید جلال الدین جوانمردی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی با همکاری مقام قضائی به شدت با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می‌کند.

وی بیان داشت: طی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی بین تعدادی از افراد در ابتدای روستای درگاه بخش رحیم آباد شهرستان رودسر بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با رسیدن در صحنه مشاهده کردند که ۸ نفر از اهالی منطقه رحیم آباد به دلیل اختلاف ملکی با سلاح سرد و گرم با همدیگر درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اظهار داشت: در این درگیری یک مرد ۴۰ساله از ناحیه پای راست و سر دچار جراحت شدید شده بود که بلافاصله توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اقدام به موقع پلیس در دستگیری و احضار کلیه متهمان و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی، تصریح کرد: در این درگیری فرد مجروح حادثه با اسلحه شکاری فقط ۲ تیر به صورت هوایی شلیک کرده بود و بر اثر تیراندازی فردی آسیب ندیده است.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه از این افراد یک قبضه سلاح شکاری تک لول، تعدادی فشنگ و ۲ قبضه سلاح سرد قمه کشف شد خاطرنشان کرد: رفع اختلافات ملکی و مشکلات مربوط به اراضی باید از مجاری قانونی پیگیری شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …