چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد دستگیری سارقان سیم برق در رودسر

همای گیلان:فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری سارقان سیم برق با ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری سارقان سیم برق در رودسر

شعبان پایمرد دیوشلی عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به افزایش سرقت سیم برق در رودسر اظهار کرد: پلیس موضوع مذکور را به صورت ویژه پیگیری کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات دو نفر سارق را شناسایی کرده و متهمان حین تردد با یک دستگاه خودروی سواری متوقف شدند.

پایمرد دیوشلی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مذکور مقدار زیادی سیم برق و ابزار سرقت از سارقان کشف شد، تصریح کرد: سارقان از افراد غیر بومی بودند و برای تامین هزینه تهیه مواد مخدر اقدام به سرقت کردند.

فرمانده انتظامی رودسر از اعتراف ۱۹ فقره سرقت سیم برق در شهرهای گیلان و مازندران توسط متهمان مذکور خبر داد و بیان کرد: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بر معرفی افراد مشکوک به پلیس تاکید کرد و یادآور شد: شهروندان هر گونه عملیات بر روی شبکه برق توسط افراد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*نقض حریم خصوصی با سوء استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: پلیس انتشار تصاویر خصوصی شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی را پیگیری کرد.

ایرج محمدخانی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با پیگیری‌های فنی موفق شدند عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی که فرد جوانی اهل و ساکن رشت بود را شناسایی کنند و متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم با توجه به مستندات دیجیتالی کشف شده، به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

محمدخانی با بیان اینکه نقض حریم خصوصی با سوء استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان موبایلی یکی از دغدغه‌های جدی کاربران است، اظهار کرد: شهروندان به‌سادگی مجذوب جذابیت کاذب نرم‌افزارها نشوند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را به پلیس اطلاع دهند./فارس

About سردبیر ارشد

Check Also

قتل با اسلحه شکاری در تالش/ قاتل دستگیر شد

قتل با اسلحه شکاری در تالش/ قاتل دستگیر شد فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک …