چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی سیاهکل: ‌باند سارقان احشام در سیاهکل متلاشی شد/دستگیری زندانی فراری در این شهرستان

همای گیلان:فرمانده انتظامی سیاهکل از متلاشی شدن باند سه نفری سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: ‌باند سارقان احشام در سیاهکل متلاشی شد

  مجید نیکویی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستاهای سیاهکل اظهار کرد: ماموران انتظامی موضوع مذکور را پیگیری کردند و به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

وی از شناسایی سه نفر از سارقان با شگردهای ویژه پلیس در سیاهکل خبر داد و افزود: سارقان با استفاده از غفلت صاحبان احشام این حیوانات را پس از ذبح در کیسه‌های پلاستیکی در صندوق عقب خودروی سواری به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده و حمل می‌کردند که دستگیر شدند.

نیکویی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند، تصریح کرد: رها بودن احشام بدون نگهبان یکی از دلیل‌های سرقت در سیاهکل است و مردم باید با هوشیاری در حفظ اموال خود برای جلوگیری از سرقت احشام تلاش کنند.

فرمانده انتظامی سیاهکل در ادامه به دستگیری زندانی فراری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس آگاهی با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فرار یک زندانی پس از تحقیق نامحسوس و شناسایی مخفیگاه زندانی موفق شدند در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم مذکور به دلیل حمل مواد مخدر در سال ۸۹ در سیاهکل دستگیر شده بود، خاطرنشان کرد: زندانی فراری به ۱۸ سال زندان محکوم شده بود و در سال ۹۰ پس از اتمام مرخصی از زندان متواری شد و پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شده‌است.

نیکویی بر برخورد قاطع و سخت‌گیرانه پلیس با هنجارشکنان در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت‌ها است.

*توقیف خودروی سواری به دلیل جریمه ۴۰ میلیون ریالی در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور به گشت‌زنی گروه کنترل تخلفات پاسگاه پلیس راه تالش اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس خودروی سواری هنگام وقوع تخلف را متوقف کردند.

مهیار رستگار به بررسی مدارک راننده خودروی متخلف اشاره کرد و افزود: خودروی سواری بیمه‌نامه شخص ثالث نداشت و پس از استعلام تخلفاتی خودروی مذکور از سامانه تخلف‌های رانندگی راهور ناجا مشخص شد که با ارتکاب ۱۱۹ فقره تخلف دارای ۴۰ میلیون ریال جریمه است.

وی تصریح کرد: خودروی متخلف برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلف‌های معوقه توقیف شده‌است.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟! 

 چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟!   همای خبر– تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، …