چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از افزایش ۳۸ درصدی کشف وقوع سرقتها در نه ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان خبر داد

اختصاصی همای گیلان:سرهنگ شعبان پایمرد در تشریح این خبر گفت:با تلاش مجموعه انتظامی شهرستان از ابتدای سال تاکنون در زمینه کشف سرقت با اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب و پیشگیرانه و برابر تدابیر ابلاغی ضمن بررسی و ریشه یابی علل و عوامل سرقت ها در سطح شهرستان و شناسایی خلاء های موجود با تشدید چهره زنی و منظون گیری, کنترل سارقین سابقع دار,دستگیری معتادین ولگرد و بکارگیری کلیه امکانات  موجود نسبت به مهار سرقتها و افزایش کشفیات اقدام که بحمدالله مجموعا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۴۳ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۳۸ درصدی کشف به وقوع روبرو هستیم.

download (1)

این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به دستگیری ۲۱۳ نفر سارق در این مدت گفت:خوشبختانه در این مدت تعداد ۳۲۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کشف شده است.

وی ادامه داد :از ابتدای سال ۹۳ تا پایان آذر ماه ۱۸ هزار و ۸۰۷ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی برقرار شده است که ۹۴۸۴ تماس عملیاتی و ۷۱۹۷ مراجعه حضوری و ۱۶۸۲ راهنمایی و ارشاد و ۴۴۴ غیر قابل رسیدگی بوده وی این تماس مردمی با ۱۱۰ را نشانگر ارتباط و تعامل خوب مردم با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:پلیس نیز درصدد است که زمان حضور ماموران را برای رسیدن به صحنه تا حد ممکن کاهش دهد.

وی بیان داشت:ماموران انتظامی این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای برخورد با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی ,تعداد ۲۲۶۹ دستگاه موتور سیکلت و ۱۶۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ پایمرد در ادامه در زمینه مواد مخدر گفت:طی این دوره با استفاده از کارهای فنی پلیسی پیچیده و گسترده و استفاده از اطلاعات حاصله از منابع و مخبرین ۳۰۰۶۹۱ گرم انواع مواد مخدر کشف گردید که در این راستا ۲۰ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر روانه زندان شده اند و شاهد افزایش ۳ برابری کشفیات مواد نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

شایان ذکر است در راستای طرح طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح ایثار از ابتدای سال تاکنون ۱۲۱۱ معتاد  دستگیر و تعداد ۱۰۷۱ دستگاه تجهیزات ماهواره و تعداد ۱۷۶۱۶ حلقه سی دی غیر مجاز کشف و تحویل مراجع ذیربط گردیدند و همچنین تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی و تعداد ۱۹ قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز و مقدار و مقدار ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و ۲۴۲۵ پاکت انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط گردیده است..

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان اظهار داشت:مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش و جدیت و حمایت مردم و مسئولین طرحهای ویژه و ایجاد احساس امنیت را دربین مردم در دستور کار دار.

 

خبرنگار:شیوا دودانگه

About سردبیر ارشد

Check Also

جزئیات از بازداشت متهم پرونده زهره فکور

جزئیات از بازداشت متهم پرونده زهره فکور   🔹مرد جوانی که متهم است از مرحومه …