- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از افزایش ۳۸ درصدی کشف وقوع سرقتها در نه ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان خبر داد

اختصاصی همای گیلان:سرهنگ شعبان پایمرد در تشریح این خبر گفت:با تلاش مجموعه انتظامی شهرستان از ابتدای سال تاکنون در زمینه کشف سرقت با اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب و پیشگیرانه و برابر تدابیر ابلاغی ضمن بررسی و ریشه یابی علل و عوامل سرقت ها در سطح شهرستان و شناسایی خلاء های موجود با تشدید چهره زنی و منظون گیری, کنترل سارقین سابقع دار,دستگیری معتادین ولگرد و بکارگیری کلیه امکانات  موجود نسبت به مهار سرقتها و افزایش کشفیات اقدام که بحمدالله مجموعا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۴۳ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۳۸ درصدی کشف به وقوع روبرو هستیم.

download (1) [1]

این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به دستگیری ۲۱۳ نفر سارق در این مدت گفت:خوشبختانه در این مدت تعداد ۳۲۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کشف شده است.

وی ادامه داد :از ابتدای سال ۹۳ تا پایان آذر ماه ۱۸ هزار و ۸۰۷ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی برقرار شده است که ۹۴۸۴ تماس عملیاتی و ۷۱۹۷ مراجعه حضوری و ۱۶۸۲ راهنمایی و ارشاد و ۴۴۴ غیر قابل رسیدگی بوده وی این تماس مردمی با ۱۱۰ را نشانگر ارتباط و تعامل خوب مردم با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:پلیس نیز درصدد است که زمان حضور ماموران را برای رسیدن به صحنه تا حد ممکن کاهش دهد.

وی بیان داشت:ماموران انتظامی این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای برخورد با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی ,تعداد ۲۲۶۹ دستگاه موتور سیکلت و ۱۶۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ پایمرد در ادامه در زمینه مواد مخدر گفت:طی این دوره با استفاده از کارهای فنی پلیسی پیچیده و گسترده و استفاده از اطلاعات حاصله از منابع و مخبرین ۳۰۰۶۹۱ گرم انواع مواد مخدر کشف گردید که در این راستا ۲۰ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر روانه زندان شده اند و شاهد افزایش ۳ برابری کشفیات مواد نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

شایان ذکر است در راستای طرح طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح ایثار از ابتدای سال تاکنون ۱۲۱۱ معتاد  دستگیر و تعداد ۱۰۷۱ دستگاه تجهیزات ماهواره و تعداد ۱۷۶۱۶ حلقه سی دی غیر مجاز کشف و تحویل مراجع ذیربط گردیدند و همچنین تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی و تعداد ۱۹ قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز و مقدار و مقدار ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و ۲۴۲۵ پاکت انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط گردیده است..

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان اظهار داشت:مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش و جدیت و حمایت مردم و مسئولین طرحهای ویژه و ایجاد احساس امنیت را دربین مردم در دستور کار دار.

 

خبرنگار:شیوا دودانگه