چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است.
وی در ادامه به وقوع سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه کاره در شهر لاهیجان اشاره کرد و گفت: تحقیقات در این زمینه آغاز و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده در این رابطه مشخص شد، ۲ نفر با یک دستگاه خودرو وانت نیسان اقدام به سرقت می‌کنند افزود: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک خودرو وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی از سرقتی بودن پلاک خودرو مورد نظر با استعلام انجام شده خبر داد و بیان داشت: راننده و سرنشین این خودرو دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹ و ۳۳ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با نصب اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس در تلفن همراه خود از آموزش‌های لازم در بحث پیشگیری از سرقت و هشدارهای انتظامی استفاده کنند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …