چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی لاهیجان:اصناف در کنار پلیس نقش مهمی در تامین امنیت روانی جامعه دارند+تصاویر

اختصاصی همای گیلان: همزمان با هفته ناجا ،همایش پلیس و اصناف با حضور جناب سرهنگ رسول عزیزی فرمانده  انتظامی شهرستان لاهیجان و رؤسا و معاونین فرمانداری  این شهرستان و به میزبانی اتاق اصناف لاهیجان برگزار گردید.در ابتدای این برنامه جواد اکبر پور رئیس اتاق اصناف شهرستان لاهیجان ضمن تبریک هفته ناجا همراهی و هماهنگی پلیس و اصناف را در این شهرستان بی نظیر خواند و آن را باعث پیشرفت و رونق اقتصادی و امنیت بیشتر شهر دانست. 

در ادامه سرهنگ رسول عزیزی فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان نیز با تبریک این هفته و با اشاره به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان لاهیجان در استان تصریح کرد:با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان حمایت از کالا ی ایرانی ، صنوف در تحقق این شعار نقش مهم و حساسی ایفا میکنند.

وی در ادامه افزود: اصناف در کنار پلیس نقش مهمی در تامین امنیت روانی جامعه دارند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه ها ، اصناف نیز بایستی در راستای پیشگیری از سرقت از تجهیزات و لوازم به روز بهره مند گردند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: اتحاد و همدلی بین پلیس، ادارات و بخش خصوصی در نهایت باعث پیشرفت شهر خواهد شد و اجرائی شدن الزامات پلیس توسط صنوف اولین نتیجه و اثر آن رونق اقتصادی برای کلیه فعالان بخش خصوصی خواهد بود

در پایان این برنامه با اهداء لوح تقدیر از تعدادی از مسئولین اصناف شهرستان و کارکنان پلیس شهرستان تقدیر گردید.

خبرنگار: شقایق کیهان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …