چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد قتل یک جوان در نزاع خیابانی لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: نوجوان ۱۷ ساله در یک نزاع خیابانی جوان ۱۸ ساله را به قتل رساند.

خبرگزاری فارس: قتل یک جوان در نزاع خیابانی لاهیجان

همای گیلان: حمود قاسمی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع خیابانی که منجر به قتل در یکی از خیابان‌های شهر لاهیجان شده بود ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان کمتر از ۲۴ ساعت نوجوان مرتکب قتل شده را دستگیر و بازداشت کردند.

وی افزود: ماموران ویژه که برای بررسی قتل به محل اعزام شده بودند در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شد دو نوجوان پس از درگیری لفظی با هم به نزاع پرداختند و یکی از طرفین نزاع جوانی ۱۸ ساله به نام «هانی» بود که بر اثر اصابت چاقو به قفسه سینه مجروح و با کمک مردم به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انتقال یافت که به دلیل شدت آسیب وارد شده فوت کرد.

این مسئول ادامه داد: با متواری شدن فرد مظنون ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف درگیری متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی دستگیر کردند.

وی افزود: متهم به قتل که نوجوان ۱۷ ساله‌ای به نام امیر بود با مشاهده ادله و مستندات لب به اعتراف گشود و به قتل هانی با ضربه چاقو به قفسه سینه در پی فحاشی و اختلاف خیابانی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه دادگاه شد.

قاسمی ضمن ابراز تاسف از این حادثه خاطرنشان کرد: نزاع فردی و دسته جمعی یکی از آسیب‌های اجتماعی است که امنیت عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: هیچ تضمینی وجود ندارد که پرخاشگری و خشونت در یک مکان به یک نزاع منجر به ضرب و جرح و حتی یک قتل تبدیل نشود.

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: اینگونه نزاع تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را داغدار کرده و عده زیادی از افراد به خاطر نداشتن تسلط بر رفتار خود اکنون در حبس بسر می‌برند.

وی تصریح کرد: باید متوجه باشیم که در بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و با استفاده از چاقو رخ داده است و متهمان پس از ارتکاب قتل از اقدام خود پشیمان می‌شوند و آرزو می‌کنند که کاش چاقویی به همراه خود نداشتند.

وی ضمن هشدار به خانواده‌ها از آنها خواست با نظارت و کنترل بیشتر بر عملکرد فرزندان خود از حوادث بزرگ که نتیجه خطاهای کوچک است جلوگیری کنند./سایت پلیسم

 

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …