چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد کشف ۸ کیلو تریاک در لاهیجان

همای گیلان:محمود قاسمی اظهار کرد: فردی به نام «م- ص» که موفق شده بود مقدار قابل توجهی تریاک از تهران به شهرستان انتقال دهد بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر تحت نظر پلیس لاهیجان قرار گرفت.

13920106000299_PhotoA

وی با بیان اینکه هنگامی که نامبرده تریاک را در بسته‌های کوچک در بین مردم توزیع می‌کرد دستگیر شد، افزود: پس از بازرسی از منزل این متهم در میدان گیل مقدار ۸ کیلو و ۱۸۱ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان در باره انهدام و متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع هروئین و مسایل منکراتی در لاهیجان خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر لاهیجان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده اعضای این باند توزیع را پس از شناسایی تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

به گفته وی، سر دسته این باند معرف به «مجید سبیل» در حالی که به همراه دیگر اعضای باند برای فروش مواد صنعتی و وسایل منکراتی اقدام کرده بودند دستگیر شدند.

قاسمی تصریح کرد: از این متهمان ۳۶ گرم و ۶۰ سانت هروئین، ۲۱ گرم گراس و مقدار قابل توجهی شیشه پایپ و وسایل آلات لهو و لعب و وسایل منکراتی به همراه یک دستگاه خودرو فاقد پلاک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر که یکی از آنها زن بود دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تمام متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند./فارس

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …