چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی لنگرود اعلام کرد: دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در لنگرود پس از عربده‌کشی در پارک فجر

همای خبر/سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی و مزاحمت برای مردم می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار که اقدام به قدرت‌نمایی و مزاحمت برای مردم می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی گزارشات مردمی در خصوص قدرت‎نمایی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت برای آن‌ها توسط یک نفر در پارک فجر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهم این پرونده که از اراذل و اوباش سابقه‌دار است شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد شرور توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۲ تیغه سلاح سرد، ۲۵ گرم تریاک و یک عدد آلات استعمال موادمخدر کشف شد، بیان داشت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …