چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی و شکل‌گیری تجمعات خرابکارانه در رشت

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی در شهر رشت خبر داد.

همای گیلان:فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با هرگونه ایجاد ناامنی و اقدامات هنجارشکن، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده انتشار فراخوان‌های خرابکارانه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی و حقیقی، ۱۰ گرداننده صفحه اینستاگرامی که با انتشار مطالب تحریک‌آمیز و بازر نشر استوری نسبت به تشویش اذهان عمومی و شکل‌گیری تجمعات خرابکارانه اقدام می‌کردند را در شهر رشت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گیلان تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و عضوگیری گسترده به منظور اقدامات خرابکارانه را از دیگر اتهامات این افراد عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با اسناد و مدارک به جرائم خود اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه میانگین سنی متهمان بین ۲۲ الی ۴۰ سال است، اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی، هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه ناامن کردن فضای آرام کشور را به هیچ کس نخواهد داد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …