چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه املش درجمع خبرنگاران: انقلاب به خبرنگاران مومن،متعهد،مستقل و دلسوز نیاز دارد افتتاح ۲ واحد مسکن محرومین درهفته دولت

اختصاصی همای گیلان: فرمانده سپاه ناحیه املش در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان املش،ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:روز خبرنگار زمینه ای را فراهم کرده تا همه مسؤولین و جامعه ما خبرنگاران را ببینند.

امروز پشت محتوای ارائه شده درکانال های اجتماعی انقلابی،انسان های برجسته،اهل فکر و اهل قلم هستند که این محتوا را تولید می کنند.وی افزود: کار خبرنگار فقط انتقال خبر نیست بلکه کار اصلی او این است که ان را مفهوم سازی کند و به جامعه منتقل نماید.
سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور درادامه سخنان خود به نقش خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگار ۲نوع نقش می تواند داشته باشد.اول اینکه یک خبر را پالایش کند به گونه ای که در جامعه تاثیر مثبت داشته باشد و دوم اینکه با پالایش آن خبر نقش تخریب کننده در جامعه ایفا نماید.ما امروز از خبرنگاران انتظار داریم که مفاهیم مهم را که در این نظام ایجاد می شود رصد کنند و آن را با امانت داری انقلابی منتقل کنند. فرمانده سپاه املش سپس اطهار داشت:خبرنگاران کسانی هستند که می توانند به تشکیل تمدن اسلامی کمک کنند.
سرهنگ یحیی پور در ادامه به چند ویژگی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: خبرنگار باید مستقل باشد.اگر خبرنگار مستقل باشد و تعهد و تقوا داشته باشد می تواند در راستای تقویت انقلاب در داخل و رساندن پیام انقلاب به همه دنیا تاثیر گذار باشد.
نقش خبرنگار فقط معطوف به زمان خود نیست. وی خاطرنشان کرد و خبرنگار باید متعهد باشد.
خبرنگار باید مسلح به اخلاق پسندیده باشد.خبری تولید کنید که کمک کند به پیش روندگی انقلاب وی تصریح کرد وافزود :انقلاب به خبرنگاران مومن،متعهد،مستقل و دلسوز نیاز دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج املش در بخش پایانی مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال که روز سه شنبه مورخ ۹۷/۵/۲۳در اتاق جلسات سپاه املش برگزار شد به فعالیت های سپاه املش اشاره کرد و گفت: در طول یک هفته یادواره بخش مرکزی املش برگزار خواهد شد که در پایان آن هفته ،برنامه اصلی در مسجد شهدای املش برگزار خواهد شد.در طول این یک هفته ،برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد که عبارتند از:مسابقات ورزشی،خدمات رسانی به مردم املش،برگزاری برنامه شب شعر،برپایی نمایشگاه و…
سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور به برنامه های سپاه در سال۹۷ اشاره کرد و بیان کرد: در سال ۹۷کلیه برنامه های سپاه،با مسجد محوری برنامه ریزی شده است.که ۱۵مسجد درشهرستان املش در اولویت برنامه های ما هستند.
که این در این مساجد ،گروه های جهادی شکل و فعالیت های محرومیت زدایی انجام می گیرد.
سرهنگ یحیی پور به یکی از برنامه های شاخص سپاه در املش نیز اشاره کرد و گفت:پروژه آب رسانی در منطقه سمام املش در خال انجام است که تا الان ۱۵۰۰متر لوله گذاری انجام شده و مابقی در حال اجرا است که با انجام آن ۹روستای منطقه ییلاقی سمام دارای آب شرب خواهند شد.
یحیی پور در ادامه گفت:در طول هفته دفاع مقدس نیز به همت بسیج جامعه پزشکی،خدمات رسانی پزشکی با حضور ۱۵پزشک متخصص در دهستان سمام املش انجام خواهد شد.در هفته دولت نیز ۲واحد مسکن مددجویان در روستای بویه املش تحویل داده خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …