چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه رودسر:”افتخار سپاه این ست که از تمام ظرفیت ها برای خدمت استفاده میکند

“افتخار سپاه این ست که از تمام ظرفیت ها برای خدمت استفاده میکند”
اختصاصی همای گیلان/نشست خبری سرهنگ پاسدار محمداسماعیل حسنی فرمانده سپاه ناحیه رودسر با خبرنگاران، در خصوص برنامه های هفته بسیج سازندگی برگزار شد.


۱۷اردیبهشت روز و آغاز هفته بسیج سازندگی میباشد و از همین رو ، مصاحبه و گزارش عملکرد یکساله این نهاد مردمی توسط فرماندهی محترم و مسئول سازندگی سپاه ناحیه برادر پورکاظم اعلام شد.
سرهنگ حسنی در این دیدار ضمن پرشمار خواندن خدمات مجموعه به مردم ،خصوصا در این ایام کرونایی و رفع محرومیت زدایی اظهار داشت:بسیج سازندگی چتر حمایتی گسترده ای است و همه اقشار را پوشش میدهد.
وی خدمات بسیج سازندگی را ادامه راه جهاد سازندگی ذکر کرد که توسط سپاه پاسداران ادامه پیدا کرده و در همه عرصه ها حتی کمک کار همه نهادها بود.
سرهنگ حسنی به دوستی سپاه با سایر ارگانها اشاره کرد و افزود؛ سپاه رقیب هیچ ارگانی نیست و در هر حال با استفاده از مجموعه بسیجیان، در کنار همه ارگانها در صحنه اعم از کمکهای مردمی،حوادث طبیعی مثل سیل،زلزله، واکسیناسیون ، سازندگی و…. بوده و بداد مرد رسیده است.
وی خدمات بسیج سازندگی را ستود و ضمن تبریک به همه آنان، خدمات ارزشمندشان را افتخاری دانست که اکنون بعنوان حامی و سکاندار برنامه ها در جامعه مطرح میباشند.
فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیم نگاهی به مسئله انتخابات داشته و از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست که در پرشور کردن انتخابات نقش داشته باشند.
وی در ادامه گفت:همانگونه که میدانید دشمن بسیار داریم و باید در ایام انتخابات تنور آن را گرم کنیم و بفکر شهرستان خود باشیم و اولویت این باشد مردم را برای حضور باشکوه ترغیب نمائیم و البته مهمتر اینکه افراد انتخابی ما ، اصلح باشند.

در ادامه سرهنگ پاسدار پورکاظم مسئول بسیج سازندگی سپاه رودسر گزارش آماری در خصوص فعالیت های انجام شده و خدمات ارائه دادند.

?محمدسالدیده همای گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …