چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه لاهیجان درنشست خبری: در هفته بسیج بالغ بر ۶۰ برنامه در مجموعه شهرستان لاهیجان داریم


اختصاصی همای گیلان، سرهنگ سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در نشست خبری صبح امروز سه شنبه ۲۹-۸-۹۷در لاهیجان اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج ( یکم آذر ماه لغایت ٨ آذرماه) علاوه بر انجام برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی در واحد های تابعه برنامه هایی در خصوص تبیین نقش بسیج در هشت سال دوران دفاع مقدس ٬ محوریت بسیجیان در تحقق اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل برگزار خواهد نمود .

وی ادامه داد: مراسم گرامیداشت باشکوهی نیز با حضور مسئولین، بسیجیان در این هفته برگزار خواهد شد. سرهنگ سید جعفر حسینی با اشاره به اینکه در هفته بسیج بالغ بر ۶۰ برنامه در مجموعه شهرستان لاهیجان داریم که بحث برگزاری یادواره شهدای محلات،یادواره شهدای فرهنگی،گل باران قبور شهدا،بازدید از مسکن محرومین،پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را در طول هفته بسیج خواهیم داشت.
فرمامده سپاه ناحیه لاهیجان خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با محرومیت زدایی در روستا سپاه خود را از مردم و در کنار مردم می‌داند لذا در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و از این پیچ تاریک عبور خواهیم کرد و محرومیت زدایی اولویت اصلی فعالیت های سپاه است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه امسال ما حدود ۶۰ مسکن محرومین را مد نظر داریم که انشاءالله در مجموعه شهرستان اجرایی کنیم و تا کنون ابلاغی که به ما شده قرار بود ۱۳ واحد مسکونی بود که الان ۲۰ واحد مسکونی محرومین را در دست اجرا داریم که بعضی از این واحدهای مسکونی پیشرفت های خوبی داشته اند.

خبرنگار: ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …