چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

اختصاصی همای گیلان:به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر همراه معاون فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی با امام جمعه رضوانشهر دیدار کردند.


سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به خانواده‌های حادثه تروریستی اهواز گفت: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون رزمندگانی هستیم که در ۸ سال دفاع مقدس از خون خود گذشتند و ما باید پاسداشت خون شهدا باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان اظهارداشت: دشمنان قطعا بدانند به زودی سیلی محکمی دریافت خواهند کرد.
وی در ادامه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را چنین تبیین کرد، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مسکن محرومین، افتتاح پایگاههای بسیج ، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برگزاری چندین نشست بصیرتی
وی در پایان از مدیران خواست در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ها و نشست های روشن گری برگزار کنند تا بتوان قدمی در راستای ارج نهادن به شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بر داریم.
حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه رضوانشهر نیز با تسلیت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: از وقتی که بحث توحید مطرح شد تمام انبیا مورد شماتت قرار گرفتند و غالبا رهبران آسمانی را بخاطر اینکه مردم به خداوند ایمان نیاورند مسخره میکردند.
امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه اسلام با جنگ و خشونت سازگاری ندارد چون پیغمبرش رحمت العالمین است خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و توحید از ابتدا با استکباران و جهان خواران همراه بودند و همیشه سر جنگ دارند و امروز دهکده بزرگ غرب میخواهد کدخدایی کند و باید از خدا و رهبری تبعیت کرد.
وی اسلام را برخاسته از فطرت دانست و تصریح کرد دین اسلام دین صلح و سازش است و ما ذلت را هرگز قبول نمیکنیم.هدف ما مسلمانان دفاع از حق است چه بکشیم ، چه کشته شویم.
حجت الاسلام عبداللهی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی منحصر به فرد بوده و هدف بزرگی دارد ، ما به نخبگان و دانشمندان وابسته هستیم و دشمن نفوذی همه جق هست و حضور دارد و ما باید مراقب باشیم.
وی افزود:دشمنان ما از راههای مختلف با ما وارد جنگ شدند یک زمان جنگ نظامی بود ، یه وقت جنگ فرهنگی و هم اکنون معیشت مردم را نشان گرفتند که تقریبا موفق هم شدند.و وظیفه ما در حال حاضر گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع می باشد.
در پایان این دیدار حاضرین در سوگ آقا ابا عبدالله الحسین ویاران با وفایش سوگواری کردند./با کانال همای خبر همراه باشید

About سردبیر ارشد

Check Also

بـه مـناسبت گـرامیداشت هـفته نیروی انتظـامی اعـضای شـورای اسـلامی شهر لنگـرودبا فرمانده نیروی انتظـامی شـهرستـان لنگـرود دیدار کردند

بـه مـناسبت گـرامیداشت هـفته نیروی انتظـامی اعـضای شـورای اسـلامی شهر لنگـرودبا فرمانده نیروی انتظـامی شـهرستـان …