چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان : ۲۴۰عنوان ویژه برنامه دهه مبارک فجر توسط سپاه ناحیه لاهیجان برگزار می شود


سرهنگ سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت:

اختصاصی همای گیلان، درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم،دراین چهل سال دشمنان انقلاب اسلامی با همه ترفند های سیاسی نظامی سعی نمودن که این انقلاب را نابود کنند.

از تحمیل جنگ هشت ساله تا تحریم ها ی ظالمانه، کاری از پیش نبردند، چرا که دشمن با نقطه قوت انقلاب، رهبری و باورها و اعتقادات این مردم روبرو شد، چهل سال برای استقلالمان مقاومت کردیم.

وی افزود: بدون مردم، وخون شهدا انقلاب اسلامی نمی تواند مسیر تعیین شده خود را طی کندما دست آوردهای بزرگی در عرصه‌های، علمی نظامی،سیاسی فرهنگی داشتیم.

ما خوب می دانیم که مردم ما از نظر اقتصادی در فشار هستند که انشاالله با همکاری دولت وملت بتوانبم براین مشکلات فائق آییم.
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در ادامه بیان داشت:ما برنامه های خواصی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال داریم یکی از مهمترین برنامه های ما محرمیت زدایی است، ما در مجموع سپاه و بسیج بالغ بر ۲۴۰برنامه برای دهه مبارک فجر امسال پیش بینی نمودیم که ۶۰ برنامه ،برنامه محوری واساسی است که در قالب برنامه سپاه امده که انشاالله به اطلاع رسانه ها خواهیم رساند.

وی بیان کرد: برنامه‌های این دهه مبارک مردم محور بوده و در موضوعات، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، ورزشی و غیره برنامه‌ریزی شده است.
سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان خاطرنشان کرد: ارائه میز خدمت توسط مسئولان, برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و همچنین برگزاری یادواره شهدا را می‌توان از جمله برنامه‌های شاخص در شهرستان لاهیجان وحومه ان دانست.

سید جعفر حسینی در پایان عنوان کرد: امروز با توجه به هجمه دشمنان زمان وحدت بوده و تعامل مردم و مسئولان در راستای تداوم انقلاب و نظام باید تقویت شود./

خبرنگار: ولی شریعت ناصری

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …