چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود خبر داد اعزام ۶۲۰ نفر از لنگرود به مرقد امام (ره)

همای گیلان:حمیدرضا هاتفی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ۲۰ نفر از لنگرود به صورت کاروان پیاده به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند.

13920315000138_PhotoA

وی تعداد متقاضیان لنگرودی برای اعزام کاروان پیاده به مرقد امام(ره) را زیاد دانست و افزود: سهمیه لنگرود ۲۰ نفر است که سوم خرداد به رشت می‌روند و چهارم خرداد با بدرقه مسئولان استانی پیاده به طرف مرقد امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود تعداد کاروان سواره این شهرستان به مرقد امام (ره) را ۶۰۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته تعداد کاروان سواره این شهرستان ۸۰۰ نفر بود.

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌های مذکور برای ارج گذاشتن به مقام امام خمینی(ره) در مراسم ۱۴ خرداد در تهران حضور پیدا می‌کنند و بار دیگر با امام و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت می‌بندند.

هاتفی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور در سال گذشته گفت: تعداد یک هزار نفر در قالب بسیج محلات لنگرود به مناطق غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: لنگرود در اعزام کاروان از بین ۱۸ ناحیه گیلان مقام سوم را دارا است.

این مسئول از اعزام ۶۰۰ نفر راهیان نور دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد و متذکر شد: این تعداد دانش‌آموزان همه پسر بودند که هر ساله برای آموزش عملی آمادگی دفاعی به مناطق و غرب اعزام می‌شوند.

هاتفی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه شدن آن بین نسل جوان را از دیگر اهداف راهیان نور اعلام کرد.

وی با اشاره به شعار امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان نور از بهترین کارهای فرهنگی در زمان حاضر است.

– /فارس

About

Check Also

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

” اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: …