چاپ مطلب چاپ مطلب

فرمانده سپاه ناحیه ماسال خبر داد؛ برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۱ شهید و ۵ شهید گمنام شهرستان ماسال

سرهنگ پاسدار جمال رضادوست -فرمانده سپاه ناحیه ماسال- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اقتدار و عزت امروز کشورمان را مرهون از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهدا هستیم.

همای خبر/وی با اشاره به اینکه یادواره شهدا تلنگری است تا ماهیتا و اصالتا یاد و خاطره شهدا را در دل‌ها زنده کند افزود: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال به اهداف برگزاری یادواره شهدا اشاره و گفت: باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در عمل به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه نباید عکس شهدا را ببینیم و عکس آنان عمل کنیم تصریح کرد: باید نسل جوان را با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.

رضادوست با بیان اینکه یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۱ شهید والامقام و ۵ شهید گمنام شهرستان ماسال برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مراسم روز یکشنبه(۲۱اسفند) ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری -نماینده قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی-و مداحی محمد پوراسماعیلی در مسجد جامع ماسال برگزار خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …